Funkar väskorna bra?Har den som satt i när det kom, ska vara den som dämpar lagom...
Finns en som dämpar mer och sen kan du köra helt utan.
Väskan är från Touratech, http://shop.touratech.se/tail-bag-a...dventure-1190-adventure-1190-adventure-r.html
Funkar väldigt bra, men nu har jag satt dit sw motech toppbox och väskor.
Hämtade ut min idag, wohoo blev bara raka vägen hem. Hoppas köra lite mer imorn. View attachment 428271
Jag har beställt nu tog de svarta var de enkla att montera?SW-Motech fästena funkar väldigt bra, lätt att ta bort själva hållarna som inte är så snygga att åka runt med annars. Ska ut en sväng imorgon, då kan jag ta lite bilder på dom.
Har denna bild från idag, blir inte mycket kvar när man tagit bort fästet. Väskorna kan jag inte säga så mycket om eftersom jag inte kört med dom än men dom verkar vara väldigt stabila och välbyggda.
Köpte dom från Nilssons mc.
View attachment 428241
Hämtar min på Lördag så du kommer få se den rulla på Halmstads gatorVill också ha! Mitt sparande har visserligen redan börjat men det går sakta....
Vad fick du ge för din om man får fråga?
Får man fråga vad du ger i försäkring?
//P
Tack för svar, då lär jag ligga på nåt liknande. Provkörning framöver!
Jag har en stor Givi-box bak och på min 1190 blev det pendlingar över 180 men på min 1290 är det lugnare troligen på grund av den bredare tanken jag har samma lastade orginalväskor på
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|