Jag har försökt hitta helsystem förutom akra som passar 625:an med dubbla pipor (06:a), vad finns det för märken som e bolt-on till mänskligt pris?
www.wings.si riktigt trevligt ljud!!!!
Vart köper man dom då? Hittade ingen i Sverige som säljer iaf. Men e det bara slip ons eller har dom helsystem?
Ligger i slovenien, nopp inga handlare här hemma men har aldrig haft problem med dem & många andra har också köpt ifrån dem. Du kommer inte bli besviken, de säljer bara slip-on tyvärr vad jag vet.
Dåligt ljudtest men så här såg mina ut 50mm x 2 härlig musik.
http://www.youtube.com/watch?v=PddJWWk-7MQ
Tjena!
Köpt en KTM 625 och är helnöjd men har några frågor.
Hur ska "slacket" vara på kedjan?
Finns det nån skönare sadel man kan köpa till 625? Den är lite väl platt och hård.
Vart köper ni oljefilter och vad kör ni för olja?
Tips på service ställen i sthlms området.
Bumpar...
Ingen som har tips?
Vet inte om du har olja i ramen? årsmodell? men på mcweb.se hittar du en oljefilter sats, art nr 00050000061.
Jag kör med biltema racing olja, funkar hur bra som helst JASO MA2
http://www.biltema.se/products/productimage.asp?iItemId=139169
"slacket" i kedjan står i din manual, men runt 30-40mm.
Service ställe kan jag ej tipsa om, vad är det för service du skall göra?
Tjena!
Köpt en KTM 625 och är helnöjd men har några frågor.
Hur ska "slacket" vara på kedjan?
Finns det nån skönare sadel man kan köpa till 625? Den är lite väl platt och hård.
Vart köper ni oljefilter och vad kör ni för olja?
Tips på service ställen i sthlms området.
text .
Hej det är en smc
men det är ingen olja i ramen på min va? så jag inte gör en blunder när man ska byta =)
Hittar bara denna på biltema: 82-250
SXC men jag har en SMC, men det kanske är lika?
Nu var det en -04 jag hade så det blev lite mek men på din är det bolt-on. Tror jag köpte mina för 4600:- inkl frakt men de ligger nog på ca 5300:- men de är de värda helt klart. Nu var min 625 med rallykam men den gick bäst med utan pluggar så det blev 50mm öppna, sen fanns det 2 pluggar varav ena tror jag var 38 & 28 eller vad det nu var. Om du vill modda ett par orig så sparar du en hel del pengar samt ljudet går att fixa lite som man vill & de väger inte så mkt mer än dessa Wings!
Jag maila snubben och fick svar idag. 498Euro + 21 euro i frakt. Med dagens kurs på 10,87kr/euro så ca 5700kr. Då ingick 2 olika db-killers + klammers mm
Han sa att det blev billigast att beställa direkt av honom.
Beställde du oxå av han direkt eller? 1100kr mer än vad du betalade, men det är väl pga den svaga kronan för tillfället?
A jag e jävligt sugen så sett... Det e samtidigt en del pengar även om det e billigt i jämförelse med akra.
Fick du ombestycka efter montering eller?
Är det bara jag som är dum i huvet hittar inte till Lc4:an
Edit: snackar om Wings systemet alltså..
Jo visst finns det LC4 men de visar bara för 690 & SM m anknäbben. Men de ska garanterat ha kvar till -05/06.
Det var Marovic Gorazd jag pratade med, riktigt bra kille att ha göra med iallfall när jag beställde. När jag beställde så var inte ens deras sida på engelska då var man lite skraj för att beställa men allt gick klockrent till.
Du får ingen packning när du köper nytt lock.God dagens!
Packningen som sitter i tanklocket är bortslarvat, vet någon vilken internetbutik som har ett nytt tanklock?
Inte sånt i plast med slang utan alu med en pinne som sticker upp, nja ni fattar..
Du får ingen packning när du köper nytt lock.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|