Ingen som har ett tips på ett uppsamlingskärl? Framförallt är det vevhusventilationen jag tänker på.
Det andra är väl bara att ta en halvliters colaflaska och lite buntband hade jag tänkt.
Yoggiflaska i luftburken funkar kanon som uppsamlingskärl till vevhusventen
Kanon.
Hade en tanke också om att man inte behövde ha något uppsamlingskärl i luftburken, efter som den ändå är tät... iaf vad jag kommer ihåg.
Men det är lika bra att köpa en yoggiflaska då
Tack för hjälpen.
Hejsan,nybliven 625 ägare här med ett litet problem
Körde hem cykeln häromdan och det var rätt hög tomgång på den så jag justerade ned den med tomgångsratten men efter det så får jag knappt liv i den. Har provat lite olika lägen på tomgångsratten men jag vet inte hur den stod från början tyvärr, nån som vet grundläget?
/Martin
Skall det vara något speciellt fett på hjulaxeln fram & bak?
Nej de är ytbehandlade för att glida lätt så bara något lättflytande som inte drar till sig smuts och förhindrar korrosion...
Vad är hög tomgång ?
1500-1700 varv ?
är de slang i däcken på 625 smc eller är dom slanglösa?
Har du ekerhjul har du slang....
Där finns dock undantag i form av folk som tätar ekrarnarna och åker slanglöst. Detta är dock väldigt ovanligt hos gatåkare...
Har du ekerhjul har du slang....
Där finns dock undantag i form av folk som tätar ekrarnarna och åker slanglöst. Detta är dock väldigt ovanligt hos gatåkare...
Fast det verkar ju bli vanligare, både KTM och Husaberg har nu slanglöst på sina hojar från fabrik
Vad är fördelen med slanglöst?
Snabbare att byta däck och vikt kan jag tänka mig
Fast det verkar ju bli vanligare, både KTM och Husaberg har nu slanglöst på sina hojar från fabrik
Vad är fördelen med slanglöst?
Snabbare att byta däck och vikt kan jag tänka mig
När började dom med slanglöst då? har en 06 står ju iofs slanglöst på däcket, men de måste ju gå å slänga i slang ändå?
När började dom med slanglöst då? har en 06 står ju iofs slanglöst på däcket, men de måste ju gå å slänga i slang ändå?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|