Kan man inte få upp den är det skit bakom spakarna.
va ute o testa lite bakhjul idag för första gången. tränade på att få upp den på 2:an (gick ok, kom väll en ~50m som mest o va uppe o nosa på balansläget litegrann). försökte även få upp den på 3:an, vilket skulle underlätta som fan då 2:an tar slut fort som satan när man inte kan dedär med balansläge o så. men de e satan omöjligt o dra upp den på 3:an (ja, kör med kopplingen såklart).
borde man inte kunna koppla upp en 625 me acra slip-on, ostrypt o rätt inställd etc. på 3:an? e visserligen orginal drevning men endå?
joo de kanske e min teknik som e helt fel, men somsagt så va det första gången ja testa bakhjul .
får testa lite mer senare idag. men e riktigt tveksam på att få upp den utan koppling iaf. kanske sådär halvstående me knät i sadeln, om man vågar sej på de .
Lär dig för helvete att åka bakhjul utan koppling och bli duktig på det innan du provar halvstående. Skall du fortsätta att koppla upp den har du slirande koppling inom en månad...
Min har också börjat ticka efter vintern.Tjabba!
Har ett litet problem med min ktm 625 smc -04, tycker den tickar på tomgången.
Min har också börjat ticka efter vintern.
Min 640 har börjat ticka mer än vanligt, bytte förgasare och ställde ventiler inför säsongen så svårt att säga exakt när det började. Jag har kollat följande:
*Dubbelkollat ventilspelet
*Kamkedjespännaren
*Decompen
*Trotteln i förgasaren
Är svårt att höra på en film men nån kanske hör om det låter mer än vanligt, har haft 4 st lc4or av olika årsmodeller och den förra tickade också rätt rejält.
Det beror helt på vilken kedja. Där ligger jag sämre till i pris då jag bara har värstingkedjor, är iof garanterat billigast på dem men de är ju inte direkt gratis. EK MVXZ har jag i blå, röd och grön just nu. 900kr för kedjan
PM funktionen fungera inte på grund av att din postlåda va full, (vet inte om mailet gick heller) så jag skriver här istället.
Har du kvar drivpaket till salu + grön kedja? 16-42
Nu är den tömd. Skall slå en flukt i garaget vad som finns kvar.
Vad ligger bränsle förbrukningen på? Känns som om jag tankar hela tiden men tanken är ju inte så stor heller.
Roligaste drevningen för bus?
Toppfart med den drevningen?15-40 körde jag, funkade ok, gick att gasa upp i 80-90 km/h + att det var grymt pigg i stan.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|