Men varför finns det då båda?
btw, vart hittar man sånna där vindskyddsgrejer för händerna. (vet inte vad dom kallas), ena gick sönder när jag trilla då jag skulle vända
Hejsan. Börjar smått planera att inhandla en motardare så nu har man fullt upp att kolla igenom blockets alla annonser. Tänkte höra vilken årsmodell dom ändrade framlyktan på 640 från den gamla fyrkantiga versionen till den nyare. Har kollat in 2 annonser där båda två ska vara -05or. Men en av dom har en gamla lyktan och den andra har den nyare.
Hejsan. Börjar smått planera att inhandla en motardare så nu har man fullt upp att kolla igenom blockets alla annonser. Tänkte höra vilken årsmodell dom ändrade framlyktan på 640 från den gamla fyrkantiga versionen till den nyare. Har kollat in 2 annonser där båda två ska vara -05or. Men en av dom har en gamla lyktan och den andra har den nyare.
Okey. Då är väll den med den gamla lyktan kanske en -04 som är uttagen -05.
Här är iallafall länkarna till dom.
http://www.blocket.se/vasterbotten/Ktm_640_27134252.htm?ca=2&w=1
http://www.blocket.se/vasterbotten/KTM_640_LC4_Motard_Mycket_bra_skick_28773941.htm?ca=2&w=1
Och så undrar jag vad de är för skillnad mellan en vanlig supermotard och en Prestigemodell? Är de bara plasten som skiljer lr är de nå mer?
Skulle vilja ha korta grepp till broms och koppling, någon som vet om/var det finns att köpa?
Har läst att det finns Ducatigrepp som passar, men vilken modell?
Eller passar det med grepp från EXC-modellerna, elller annan ktm?
Hojjen är en 640 SM -06
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |