Ooooooh! Den var riktigt fet.
Tack! Blev stoppad av polisen idag. Han frågade om de va kul med wheelies men gav mig inga böter utan en "grov varning" förmodligen såg han inte när ja körde på bakhjulet
Ooooooh! Den var riktigt fet.
Tack! Blev stoppad av polisen idag. Han frågade om de va kul med wheelies men gav mig inga böter utan en "grov varning" förmodligen såg han inte när ja körde på bakhjulet
Tjena tjena...
Min hoj går lite ryckigt när jag ligger och håller en jämn hastighet säg 90 km/h.
Alltså inga jätteryck utan det liknar mer en ojämn gång... Det är lite svårt att beskriva. Är det ngn mer som känt liknande?
Kan det vara ett tecken på att kedjan börjar bli utsliten? eller det kanske är mer en inställningsgrej med förgasaren?
//T
Sådär ja. Nu har man köpt R1Ronny´s KTM 640 -05 och kan inte vara mer nöjd =) Vart ute o tränat wheelies nästan varje dag. Brännt 100 mil på två veckor.
Hej, vet att man inte ska börja sin "sporthoj.comskarriär" med att skriva dumma inlägg men detta får bära eller brista
Jag sökte men hittade inget svar och har inte tid att läsa igenom alla sidor i denna tråd, så förlåt om denna fråga varit uppe tidigare.
Hur bra krut är det i en ktm 640 -06 som är strypt till 25kw? Är den svår att resa? När dem stryps, vad exakt är det som påverkas, är det att den inte varvar lika högt eller är den segare vid lägre varvtal också?
Svara gärna via Pm om ni inte vill "skräpa" ner tråden.
Tack på förhand. Mvh Dennis
Är i köpatag och tittar nu på en 2002 640 LC4:a.
Lite funderingar har jag inför kommande mek.
Finns det möjlighet att göra hojen smalare och mer slimmad (tänk EXC) med tex annan tank, andra kylarvingar, annan sadel, annan bakskärm och sidoplast? Främst är jag ute efter att få sadel och tank mer slimmad.
Hört rykten om att 2006ans 640 har 9 literstank. Passar den på en 2002a och hur stor är isf skillnaden?
Vidare, hur mycket piller blir det fixa ett acerbis diamond fram istället för orginalgrejerna? Har mekkat mkt lite elektronik i mina dagar och i detta sammanhang har jag tummen mitt i handen.
Eller så köper du min som redan är ombyggd, så slipper du lägga ut pengar och jävlas. För pengar går det åt.
funderingar!
tänkte eventuelt gå över till motard från min hornet 600!
är det någon här som jort liknande byte och tycker det var rätt till 100 procent!
är det roligare!vill ha biligare försäkring och mer botten vrid!
tycker min hoj är lite för slö för de roliga lekturerna!
har testat polarens husa 650 !och det var kul
så ni som kör 640 räcker draget till?ta upp den på 3an?
för övrikt mycket snygg hoj!
inte nöjd då eller?=svaret på min fråga??
Jag tycker den är trött, iofs är den trimmad med bl.a. Helsystem & TM-40 fögge.
Jag ska köpa en sportis, det är därför jag säljer den.
Alla mina polare kör sport och hur kul är det att köra med dom då?
ok blir kanske besviken jämfört med min hornet!ca 100hk/176kg!
har du kört/kört mot, husa 650?hur är den i så fall mot din??
ok blir kanske besviken jämfört med min hornet!ca 100hk/176kg!
har du kört/kört mot, husa 650?hur är den i så fall mot din??
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|