Ni som har en 640... vad kör ni med för drevning?
Själv kör jag 17-45... ni som provat lite olika, vad tycker ni känns bäst?
16/42 fungerar kanon alt 17/42
16/42 fungerar kanon alt 17/42
16 fram. Kan inte påstå att jag märker ngn enorm skillnad. Borde nästan testa orginaldrevning igen. Dock går den på högre varv vid motorvägskörning men samtidigt är det inte där en motard hör hemma.
btw: Är det ngn som plockat ut sin 640 i skogen? Funderar nästan på att kitta nga crossdäck/fälgar och testa. Antar att den är alldeles för stor och tung eller?
//T
Den kanske duger på stora stigar, om underlaget är torrt och hårt.
Den går säkert att köra i skogen , men hur kul skulle det vara
Ska kolla på en KTm 640 lc4 -01 i helgen. Förutom det gamla vanliga drivlina/glas/El, mm ska vara helt, så undrar jag vad som ska tänkas på lite extra vid ev ett köp av denna hoj.
Barn-sjukdommar kanske mm... Tack på förhand!!!
MrTombola btw: Är det ngn som plockat ut sin 640 i skogen? Funderar nästan på att kitta nga crossdäck/fälgar och testa. Antar att den är alldeles för stor och tung eller? //T[/QUOTE skrev:går alldeles utmärkt i skogen , vi var ute förra helgen på myrar och obefintliga stigar med storhojar typ xr 650 ktm 640 o 690 med stortankar på dessutom , grovnabbade däck så är det bara o köra på
http://www.youtube.com/watch?v=0t70SWtOH38
går alldeles utmärkt i skogen , vi var ute förra helgen på myrar och obefintliga stigar med storhojar typ xr 650 ktm 640 o 690 med stortankar på dessutom , grovnabbade däck så är det bara o köra på
http://www.youtube.com/watch?v=0t70SWtOH38
Tror SXC kör med 16/40 orig. När jag körde grus så körde jag 16/42 & asfalt 17/42 då det varvade lite väl mkt med 16/42 på asfalt!
Råkade just köra 38 i bak en gång på grus, var inte så roligt!
Finns det någon som har en svart kåpa med lyckta till ktm 6seren års-02 som ska sitta åvanpå skärmen. är även i behov av en svart bakskärm i till min ktm 640 -01.
Kopplingshelvete
Äsch du är bara orolig att jag ska köra ifrån dig med retarden när du kommer på din fullkittade superbikeÅk & inhandla en rejäl knoster (slägga). Lägg sedan retarden ner på sidan & dra till utav bara helvete på motorkåpan så ska du se att det gör susen!
Äsch du är bara orolig att jag ska köra ifrån dig med retarden när du kommer på din fullkittade superbike
Fan martin har du klotat nu igen ?
Nej då, men jag vill bara byta färg och det saknas lite delar.
skulle du sälja din eller?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |