Slappa
Rage closed inside!
Fick du använda grisdick då?Akta så du inte drar av banjo-bulten, skulle jag säga... Det gjorde jag... blir man trött på sig själv då ? .....
Fick du använda grisdick då?Akta så du inte drar av banjo-bulten, skulle jag säga... Det gjorde jag... blir man trött på sig själv då ? .....
Akta så du inte drar av banjo-bulten, skulle jag säga... Det gjorde jag... blir man trött på sig själv då ? .....
Har aldrig bytt på mina hojar men FCR41 är gött om du får tag i en sådan men de är dyra beg så ev en TM40 med dina moddningar. Just förgasare grejer ska du nog ta med Boost3 tror jag han kallar sig, han har väldigt bra koll.
tjena.. skulle behöva lite tips av er 640 fanatiker
det är så att jag har en polare som har en 640 helt orginal i motorn samt en mikuni hsr42 förgasare till den som han aldrig har monterat.. är de ngn som kört med denna kombo eller är förgasaren för stor ? tipsa gärna om vilket munstycke vi ska pröva med?!
Han funderar åxå på att byta kolv. vet ni vart man kan få tag på bra piratkolvar eller billiga orginal ? mvh/victor
å fy fan.. tyska ? hur vet ja om ja ska ha 101mm eller 102mm kolven ? och Verdichtung 11,0:1 antar jag är kompet ? är detta orginalkomp ? mvh/victor
om man frågar, finns det andra kolvar. Jag köpte en 12,5:1
Jag ska byta olja på en kompis 640 -2004 i dag hur mycket olja ska det vara i den?? har även hört att man ska lufta den på något sätt
Ska eventuellt montera ihop en lc4 motor från 2002.. med ny kolv osv. har läst ngnstans att man ska ha lite olika papper tillhands när man gör detta?
1:Arbetsmanual
2: sprängskiss med alla delar och artikelnummer så man får med allt när man monterar.
3. lista över hur hårt allt ska dras! (i NM)
är de någon som vet vart man kan få tag i detta.. gärna på svenska då det blir mindre chans till missförstånd ?
går det att återanvända blypackningen till toppen eller ska jag köpa en ny ?
tacksam för svar!
Mvh/victor
Svenska kan du nog glömma, men en engelsk.
Tacka TomK för det.
http://irt.slu.se/tomk/mc/docs/ktm/400-660LC4_engine.pdf
den har jag redan men tack endå ? sprängskiss med artikelnummer skulle inte va fel.. ngn som vet vart man kan få tag på de ?
Du har PM
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |