Kan man möjligtvis bli PMad på föregående...
jag med tack =)
Kan man möjligtvis bli PMad på föregående...
den har jag redan men tack endå ? sprängskiss med artikelnummer skulle inte va fel.. ngn som vet vart man kan få tag på de ?
Hej alla!
Sökfunktionen fungerar inte, är det några kända fel på de senare årsmodellerna av ktm 640 man bör titta på?
Halleu alla komfortmotardister!
Jag är sugen på att byta ner mig från gixxer 750 till motard då gixxförsäkringen känns lite saftig nu när jag är arbeitslös.
Det enda som gör mig skeptisk är att jag misstänker att man blir gråhårig efter en mil på E4:an på en 640. Vad tycker ni? Bor ju i sthlm så det är oftast småvägar ändå men jag har dåliga flashbacks till hur ghei det var när man ville köra snabbare än 120 på DR650R:en.
Halleu alla komfortmotardister!
Jag är sugen på att byta ner mig från gixxer 750 till motard då gixxförsäkringen känns lite saftig nu när jag är arbeitslös.
Det enda som gör mig skeptisk är att jag misstänker att man blir gråhårig efter en mil på E4:an på en 640. Vad tycker ni? Bor ju i sthlm så det är oftast småvägar ändå men jag har dåliga flashbacks till hur ghei det var när man ville köra snabbare än 120 på DR650R:en.
Nu hade jag en dr650se men den var betydligt skönare att köra motorväg än med min 625a. Så ska du plöja många motorvägsmil så kanske det är läge att köpa något annat. I stan och på småvägar trivs ju annars hojen väldigt fint.
Du märker bara att LC4an skakar när du kör rakt fram. Sen är det en vanesak också. 10mil, sen en liten pisse-paus, sen 10 till... no probs!
Kör där det svänger så är det inga problem... bara kul.
Hej allihop...
Har precis köpt min första motard,en grå/svart 640 03:a.
Däcken som satt på var dåliga så jag beställde nya nu på däckonline,vill köra lite grus oxå ibland så köpte sportmax mutant,är det nån som kör på dom så man kan få en recenssion?
För övrigt satt det 180 bak på den men jag köpte 160 för kedjan tar i nu.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|