nä är inte klar än behöver lite mer cash hehe
He he jag kan köpa ditt framhjul, du har ju iallafall ingen nytta av det!
nä är inte klar än behöver lite mer cash hehe
He he jag kan köpa ditt framhjul, du har ju iallafall ingen nytta av det!
Tjena 660 boys...
Är inne på att gå och köpa mig en helt egen 660. Men jag tänkte bara höra med er här inne vad ni tycker är det bästa respektive det sämsta med era 660:is.
Står och väger mellan en XR650r och en KTM så ge gärna en kommentar om hondan om ni har några erfarenheter.
Tack på förhand!
Gnutten: Vad är "låga priser"...? Är intresserad över lag!
Här beställde jag, samma pris för svart.
http://www.race-styles.com/_eshop/e...e=230&start=0&sortfield=name&sorttype=asc&nr=
Ok det är bra. Lelles tog däremot runt 400:- stycket förut när jag skulle handla nya. De kanske har ändrat de med nu.
Ja Lelles hade ungefär samma priser, dock hade dom inte hemma allt när jag skulle köpa, därav beställning från Tyskland.
Nja båda får du kicka, framgaffeln är i mjukaste laget på XR650. Antar att xr650 du kollat på är motardutrustad! Stort sett skottsäker motor och med fint vrid den där XR650. Men plasten är ruskigt dyr till XR650. Vill du har en lite rappare sak men bättre fjädringkomponenter och allmänt mer modern än XR650 så är det 660 som gäller, välj en -04 så får du lite mer olja på köpet i motorn + fläkt för de varma sommardagarna! Sämst med 660 den korta tid jag hade min är att det e jäkligt surt att få kärringstopp i en korsning när man ska iväg och sen stå och kicka som en galning. Jag hade oturen att få en skev framfälg men det togs på garantin! Stort plus är priserna på all plast till KTM, jäkligt billigt och det är nåt som KTM har vunnit på att kunna ha låga priser på plast!
Nej. Man kan ju alltid emellanåt kika lite på nån bult å skruv här å var som kanske är på g att vibrera loss. Men det för man ju göra på alla typer av hojar skulle jag vilja påstå.
Min i stort sett, nej, det är ingen annan service. Bara att gasa å se glad ut!
Den ser jävligt fräsch ut!
Sweet!
Va jävligt het på XR:en till en början men jag har mer och mer börjat fundera på 660in... Och vilka är inte bättre att fråga än ni som förmodligen vet som är bra och dåligt med hojen.
Ett krav jag har vilken hoj jag än väljer så har jag inte all tid i världen att skruva. Hur mycket skruvas det med en 660 egentligen? Serviceintervallerna är väl 500e mil med oljebyten däremellan men är det nåt mer som ni måste skruva med?
Jo, lite underhåll får man ju räkna med!
Nu blev ju inte valet lättare direkt.. Men vafan, känner man att man valt fel så är det väl bara att sälja!
Det är lite dåligt med 660is närheten där jag bor... Närmaste är den här: http://www.blocket.se/vi/10940988.htm?ca=9_s Den ser jävligt fräsch ut! Men den har gått 900 mil... Hur känsligt är det med mil på en sån här? När början dom minska i värde pga hur långt dom gått?
Nej. Man kan ju alltid emellanåt kika lite på nån bult å skruv här å var som kanske är på g att vibrera loss. Men det för man ju göra på alla typer av hojar skulle jag vilja påstå.
Min i stort sett, nej, det är ingen annan service. Bara att gasa å se glad ut!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |