satt faktiskt och kollade på den bilden, du har du alltså slitit bort hela den undre svarta kåpan? den fäster väl ända bort till under sadel..
va mer inne på att om man skulle kapa av den lilla stänklappen men de kanske är dumt
Jo är nog det jag menar.. så på de andra fästerna (hålen) så ska det inte vara någon form av nitar då? på min gixxer så satt det (nitar) eller vad de kallas för på alla hål sk flytande bromsskiva.
jepp! har bara satt dit en plåt längst in... som lite skydd.
Våran ena mekaniker har gjort så med sin och sedan satt miniblinkers där inne oxå... ska fixa bilder på det...
blir mkt snyggare än original
Är en glad ägare av en ktm 660 sen igår
nybörjare oxå för den delen...är de någon som kan länka lite sidor med delar
plast, blinkers, fälgar, styling tex
Köpa ny plast redan kör försiktigt.
hehe, tänkte mest på att ändra utseendet på den lite, giller inte blinkers som dom sitter nu tex
ska köra lungt
Skulle själv vilja ha tag i en svart framskärm till min 660 men jag lyckas bara hitta orange, nån som köpt en svart ?
Skulle själv vilja ha tag i en svart framskärm till min 660 men jag lyckas bara hitta orange, nån som köpt en svart ?
Hitta det nu 5030801020030 "FENDER FRONT BLACK 02"
Troligen samma till 04 då.
Min svarta framskärm är köpt hos Engdahl i Lödde.
Funderar på att byta bort eller sälja min -03 medans man kan få tag i en ny -06. ligger en ny på runt 70000 eller? hittade inga företag som annonserade ut helt nya på blocket..
Är bromsljuset en svag punkt på 660...? På både min och polarens 05r är bromsljuset paj. Vet inte hur det ser ut på hans men på min så är jordningen i sockeln av. Troligtvis är det väl samma fel på hans, det är iaf inte lampan det är fel på.
Funderar på att byta bort eller sälja min -03 medans man kan få tag i en ny -06. ligger en ny på runt 70000 eller? hittade inga företag som annonserade ut helt nya på blocket..
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|