Ktm 660

Krille-666

Trogen galning
Gick med
1 Apr 2003
Ort
Kalmar
Hoj
KTM 660 SMC -04
Undrar vart man kan få tag på ett komplett drivpaket i sthlm utan att behöva vänta har ringt runt men inte funnit för att jag ska ha 40 i bakdrev istället för 38.... Gärna stealth drev och orange kedja :) hjääälp!:D
 

Dogge26

Ny medlem
Gick med
11 May 2006
Ort
I Linköping
Hoj
R6 streetfigther.Husqvarna 610sm*såld* -06,Gsxr 1000 -08,R6 -06 Race kittad*såld*,Ktm 660 *Stulen* -06,R6 -99*såld*
Tjena, tänkte bara säga hej eftersom jag har blivit omvänd från sporthoj till motard, så kommer jag nog behöva lite tips. hämtar min ktm 660 imorrn.sitter visst nån strypning på dom trottel stopp, hur tar man bort sånt??
 

Dogge26

Ny medlem
Gick med
11 May 2006
Ort
I Linköping
Hoj
R6 streetfigther.Husqvarna 610sm*såld* -06,Gsxr 1000 -08,R6 -06 Race kittad*såld*,Ktm 660 *Stulen* -06,R6 -99*såld*
Tackar då ska detta göras i morgon, samt kolla cylinder packning, tydligen så att vissa hade papperspackning och det va ju inte bra...
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Undrar vart man kan få tag på ett komplett drivpaket i sthlm utan att behöva vänta har ringt runt men inte funnit för att jag ska ha 40 i bakdrev istället för 38.... Gärna stealth drev och orange kedja :) hjääälp!:D

Jävla posör!! :D

Tyvärr sålde jag ett drivpaket med O-ring och 16/42 för en 500:- förra veckan! :arsele
 

Juha-p

Medlem
Gick med
6 Apr 2006
Ort
Upplands väsby
Hoj
Lowrider Bobber
Jaha då var det dax för nytt bakdäck !
Den äter ju däck på nolltid :mad:

Så vilket bakdäck ska jag köpa o varifrån ?

Har läst om det på forumet men nu hittar jag inte tråden.
 

Sigvard

Helt enkelt underbar!
Gick med
17 May 2006
Ort
Norra Uppland
Hoj
KTM 660 SMC -06
Funderar på att byta bort eller sälja min -03 medans man kan få tag i en ny -06. ligger en ny på runt 70000 eller? hittade inga företag som annonserade ut helt nya på blocket..

http://www.blocket.se/vi/10541041.htm?ca=10_s

Där har du annonsen från Lelles. Vet inte hur många som finns kvar dock. De verkar ha sålt en hel del den sista tiden. Jag och kompisen köpte en ny 660 av Ragnar förra veckan och då fanns det inte så jättemånga kvar.
 

dennisss

Ny medlem
Gick med
12 Oct 2004
Ort
Katrineholm
Hoj
KTM 450 EXC
Jaha, idag fick man dom nya beläggen till 660in, bak har det varit ett helt SJUKT skriiik när man bromsar...Byter och fifan vilket sjukt bra bett det vart, och skriket var borta, körde väl en 30 min och bromsade konstant, hmm! Får hoppas att det håller, då vill man ju knappt tänka på hur bra det ska bli fram där det gnisslar lite också...SKÖNT!
 

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Trajja TT600 -00

Krille-666

Trogen galning
Gick med
1 Apr 2003
Ort
Kalmar
Hoj
KTM 660 SMC -04
En hel del lull-lull vill jag påstå.

För dem som inte ställt ventiler på sin 660 ännu har jag fottat när jag ställde mina så jag ska kunna göra en guide.

Varför behöva en guide när man har gnutten :hihi

Nu är hojen klar också ska bara byta olja sen är det bara lysen som fattas sen är den klar :tummenupp Har tyvärr ingen kamera så bilder blir lite små svårt att fixa ska se om jag kan göra det med mobil kameran!
 
Last edited:

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Trajja TT600 -00
Varför behöva en guide när man har gnutten :hihi

Nu är hojen klar också ska bara byta olja sen är det bara lysen som fattas sen är den klar :tummenupp Har tyvärr ingen kamera så bilder blir lite små svårt att fixa ska se om jag kan göra det med mobil kameran!

Alla kanske inte har en gnutt att gulla med :D
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top