Krille-666
Trogen galning
Undrar vart man kan få tag på ett komplett drivpaket i sthlm utan att behöva vänta har ringt runt men inte funnit för att jag ska ha 40 i bakdrev istället för 38.... Gärna stealth drev och orange kedja hjääälp!
Tjena, tänkte bara säga hej eftersom jag har blivit omvänd från sporthoj till motard, så kommer jag nog behöva lite tips. hämtar min ktm 660 imorrn.sitter visst nån strypning på dom trottel stopp, hur tar man bort sånt??
Undrar vart man kan få tag på ett komplett drivpaket i sthlm utan att behöva vänta har ringt runt men inte funnit för att jag ska ha 40 i bakdrev istället för 38.... Gärna stealth drev och orange kedja hjääälp!
Jävla posör!!
Tyvärr sålde jag ett drivpaket med O-ring och 16/42 för en 500:- förra veckan!
Jaha då var det dax för nytt bakdäck !
Den äter ju däck på nolltid
Så vilket bakdäck ska jag köpa o varifrån ?
Har läst om det på forumet men nu hittar jag inte tråden.
Funderar på att byta bort eller sälja min -03 medans man kan få tag i en ny -06. ligger en ny på runt 70000 eller? hittade inga företag som annonserade ut helt nya på blocket..
superbike säljer för 74.900.- och så får du ett presentkort på 9000:-
Kollade lite på blocket och hittade den här http://www.blocket.se/vi/11364292.htm?ca=15_s känner du igen den? Var den så dålig så att han behöver sälja den redan?
Jävlar! Han ville ha duktigt betalt för den. Undra hur mycket Razor släppte den för
60 000 är ju sjukt mycket för en 04 även om den är ombyggt och fin i skicket
Japp då ska man kräva offroadhjul samt lite annat lull lull!
En hel del lull-lull vill jag påstå.
För dem som inte ställt ventiler på sin 660 ännu har jag fottat när jag ställde mina så jag ska kunna göra en guide.
Varför behöva en guide när man har gnutten
Nu är hojen klar också ska bara byta olja sen är det bara lysen som fattas sen är den klar Har tyvärr ingen kamera så bilder blir lite små svårt att fixa ska se om jag kan göra det med mobil kameran!
Vore kanon! Har bara 200 mil kvar tills första ventiljusteringen...
För dem som inte ställt ventiler på sin 660 ännu har jag fottat när jag ställde mina så jag ska kunna göra en guide.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|