Krille-666
Trogen galning
Alla kanske inte har en gnutt att gulla med
Alla kanske inte har en gnutt att gulla med
Bend over så kan du också få en Gnutt NisseNutz!
Ska iväg till Olle Ohlson på Torsdag så då åker motardhjulen på men vet ej om jag orkar ut och köra imorgon!
Inte orkar?! Det var årets sämta bortförklaring (redan i april..) och godtages inte!
En annan skruvade av bakhjulet ikväll för att byta däck imorgon om det hinns med efter jobbet.
Ring och snacka med Ragnar på Lelles..
Han har nog någon kvar fortfarande.
superbike säljer för 74.900.- och så får du ett presentkort på 9000:-
http://www.blocket.se/vi/10541041.htm?ca=10_s
Där har du annonsen från Lelles. Vet inte hur många som finns kvar dock. De verkar ha sålt en hel del den sista tiden. Jag och kompisen köpte en ny 660 av Ragnar förra veckan och då fanns det inte så jättemånga kvar.
10/40 semi syntetisk olja funkar det eller?
Vore kanon! Har bara 200 mil kvar tills första ventiljusteringen...
Fick tillbaka hojen ifrån servicen iddag. Fick ventilerna justerade och oljan bytt. Men hojen går ojämnt. Den "klipper" gasen när jag kör på bakhjulet med konstant gas och motorbromsen är ojämn. Även tomgången svajar.
Vad kan vara fel? Kan det vara ngt häx med förgasaren?
tja har slängt på slip on på hojen är det farligt å köra med orginal munstykke?
tja har slängt på slip on på hojen är det farligt å köra med orginal munstykke?
Tja enligt min mening är det inte så bra att att köra så.. då den får för lite bensin då du har tagit bort strypflödet som original har...dvs den får för lite bensin nu när du har ett slipon på..
Beroende på slip-on men läs av tändstiftet vet ja! Gå upp till 48 i lågfart om du inte redan har gjort det.
okej tack. men är det bara å ta bort den stora muttern under för gasaren sen har man munstycket där? sen hur ska luftskruven stå?
o det är det typ... kan tydligen förekomma olika förgasare på olika hojar och årmodeller.. vill minnas att jag har runt 180 i min och 48 i låg. men ska bänka den snart så jag får optimalt.. har även kn filter med öppen luftburk på..
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |