NisseNutz
Ny säsong, ny hoj!
He he bekänn nu vad du har ställt till med nu!
He he du kan köpa mitt slip-on i min annons så kan du pimpa den hur du vill.
Jag råkade köra lite för fort
He he bekänn nu vad du har ställt till med nu!
He he du kan köpa mitt slip-on i min annons så kan du pimpa den hur du vill.
Tja så var bänkningen avklarad då.. Fick efter lite justering till det ganska så bra
dock går den lite fett efter ca 5500 till topp varv men det gav 55.48hk lite mindre en vad jag trodde efter ha läst lite här om det . Men det skiljer lite på bänkar oxså blev 48 i låg och 165 i hög med ett kn filter och borttagen luftburks lock samt sebring slipon och trimkam..
Vad kostade bänkningen? Jag köpte själv trimkam igår och mitt sebring är på väg men på lelles där jag köote kammen rekomenderade dom 172 i hög munstycke, tycker det låter bra fett om din går fett med 165..
Vet nån vart man bänkar närmast skövde??
Tja så var bänkningen avklarad då.. Fick efter lite justering till det ganska så bra
dock går den lite fett efter ca 5500 till topp varv men det gav 55.48hk lite mindre en vad jag trodde efter ha läst lite här om det . Men det skiljer lite på bänkar oxså blev 48 i låg och 165 i hög med ett kn filter och borttagen luftburks lock samt sebring slipon och trimkam..
Att den går fett på högre varv är mer positivt än negativt.
Du får bättre kylning av tex ventiler osv.
Dessutom så behöver du mer soppa vid fullgas
Är 640 reggade som mellanklassare från början????
Vet nån vart man bänkar närmast skövde??
Hm vågar man köpa en 660 06.a ?
Små läst lite i tråden,ett o annat meck,mickel och läckade hit o dit ?
Jepp det var därför vi gav oss idag..
En annan sak som jag har märkt nu sista turerna med hojen är att den har börjat vibrera ordentligt duktigt vid låga varv, det har den inte gjort förut lär nog gå över motorfästerna/bultar i morgon samt ha kopparfett på krökarna där gnissel fåglarna bor...
Är det bara jag som får Database error här?
Hm vågar man köpa en 660 06.a ?
Små läst lite i tråden,ett o annat meck,mickel och läckade hit o dit ?
Hallo igen, undrar bara om det är normalt att KTM 660 har olika ljud, ett med kopplingen intryck och ett när kopplingen är ute, allt detta i Neutral?!
Hallo igen, undrar bara om det är normalt att KTM 660 har olika ljud, ett med kopplingen intryck och ett när kopplingen är ute, allt detta i Neutral?!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |