Jag har nu gått i funderingarna att köpa en hoj nu i augusti månad. Jag får väl ca en månads körning sen är det dags att ställa av.
Men jag måste säga att hojpriserna sjunkit avsevärt jämfört med på vårkanten. Därav min idé att köpa en hoj billigt nu.
För jag menar priset blir inte bättre förrän nästa år samma tid igen kanske?
Köper jag en till ett snällt pris så kommer jag sälja den lika snällt om jag nu inte skulle kunna ha kvar den, detta kan i sin tur göra den lättsåld.
Jag har alltså inte för avsikt att köpa/sälja utan hitta något mer student-plånboksvänligt.
Jag kommer använda hojen till gatåka till 90% - motard är givet.
pris mellan 25-35.
Har hittat en KTM 660 - 04, och då undrar jag vad ni tycker om den? Vill jättegärna ha något som är vassare än min tidigare hoj (XT600)
Speciellt driftsäkerheten är en viktig detalj för mig. Så finns det några störande fel som lätt kan uppkomma?
Dock känns det som man får skruva lite mer med en vass hoj??
Observera: Rätta mig jättegärna om ni anser att mina "köp"teorier är helt åt skogen.
Tjena!
Ja har en xt600 av den gamla modellen och en ktm660 o om du är ute efter mer effekt kan ja rekommendera ktm;en du kommer att tycka xt;n e som en moppe vad gäller allt bromsar,motor o alltihopa. Fast ktm vibrerar som fan du får ständigt hänga vid macken o tanka men den e extremt kul köp me en gång.