freding
en Outsider...
Har du något exempel på ebay.de? Jag sökte efter Koso men hittade ingen givare som stämde in på det jag letade efter.
Här har du en passiv givare med tre trådar i kabeln
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Har du något exempel på ebay.de? Jag sökte efter Koso men hittade ingen givare som stämde in på det jag letade efter.
Här har du en passiv givare med tre trådar i kabelnJag har en sådan givare liggandes, men med väldigt kort kabelbit...typ 5cm. Så skarvningen blir ju synlig..
Gjorde samma sak på min och det sved rejält.. Eftersom jag ofta byter mellan offroad och motardfälgar så är det jäkligt lätt hänt . Nu i efterhand såg jag att husa hade en bättre vajer med en kontakt på. Som det är nu så lossar jag hela vajern från hastighetsmätaren och skuvar ut den från oket så att den inte ska gå sönder igen.
Du får gärna skicka med länkenden som sitter på 660 -04 verkar bara ha 2 st kablar i sig
![]()
Funderar på att beställa lite nya grejjor till min Kronreif, ska få den att se lite mer snyggare ut eftersom den just nu är original. Bara små detaljer som man igentligen inte tänker på men som blir asgrymma, som fälg-stripes tex. Tips?
Har tyvärr ingen bra kamera i närheten så det fick bli gamla halvtaskiga mobilbilder från dåliga vinklar.
Kan tillägga att backspegeln endast användes på uppkörningen och rök så fort jag fick kortet.
De var din hoj som gav mig idén om fälgstripes bla, såg den i bildtråden.
Har du över lite stripes?
Haha...trodde inte du behövde den...![]()
http://cgi.ebay.de/Geschwindigkeits...66:2|39:1|72:1229|240:1318|301:0|293:1|294:50
625 och 660 är reggade i "strypt" uförande.Finns nog ingen som kör med strypningarna i.Som bonus blir försäkringen billig också...Är sugen på en 660 men undrar varför hojen har så lite kw?
Är sugen på en 660 men undrar varför hojen har så lite kw?
Hojen verkar ju inte ha så många hästar om man kollar på hur många cc motorn faktiskt har, hur kommer det då sig att service-intervallerna är så täta?
Mvh. Crall
625 och 660 är reggade i "strypt" uförande.Finns nog ingen som kör med strypningarna i.Som bonus blir försäkringen billig också...
Är 500mils intervall tätt?
Sporthojar jag har haft tidigare hade 600mils intervaller...
660:n är reggad strypt, men som Busaberg skrev så tror jag knappast att någon åker runt med strypningarna i.
Okej tackar för svar. Någon som vet hur många Kw/Hk en en ostrypt har?
Vad toppar en ostrypt ungefär?
Mvh.
Toppfart är rätt ointressant när man kör motard...
Jag har toppat min i 183km/h, min har en kugg mindre fram än orginal.
Vet att toppfarten är ganska ointressant, är ju ingen motorvägsracer direkt men endå kul att veta.
Någon som vet hur mycket effekt 660:in lämnar ostrypt ungefär?
Mvh.
sorry inte inte tillräckligt
Vart skaffade du dina KTM stripes?![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |