tog mig en lång på 55 mil med motarden i helgen, ganska så hård körning. Stax innan jag kom hem så började det vina ordentlig från motorn, tyvärr inget att spela in ljudet med. Men det låter lite som en volvo 740 motor/fläkt. Den har gått 1500 å skall ändå in på service, men jag tänkte höra mig för här först.
är det något som har något förslag på vad det kan vara..? Ventiler.. Lager?
Tacksam för alla förslag.
helrenovering
Snart ska jag ställa av hojen.
Hojen kmr stå på en balkong (snöfri) = "Det kan bli kallt i vinter"
Något speciellt jag ska tänka på när jag ställer av den för vintern förutom Glykol i kylaren?
Snart ska jag ställa av hojen.
Hojen kmr stå på en balkong (snöfri) = "Det kan bli kallt i vinter"
Något speciellt jag ska tänka på när jag ställer av den för vintern förutom Glykol i kylaren?
Om jag inte minns fel så står all du behöver veta om långtids förvaring i handboken
har ingen
Håll hojen så torr och ventilerad som möjligt så är det nog lugnt. Inte låta den stå insnöad och heller inte något tätt plastskynke som håller hojen konstant fuktig.
Hej
Hjälp mig. Jag har tittat på en 660 -04 1400mil. Den ser ut att vara i fint skick men milen skrämmer mig. När börjar delar i motorn att ge upp, kolv, lager, osv?
Tacksam för svar
sladdade och hade en ungefär likadan vinkel som Paser har på sin visningsbild fasst med bakändan på mc:n över på de motsatta sidan av vägen.
Hej
Hjälp mig. Jag har tittat på en 660 -04 1400mil. Den ser ut att vara i fint skick men milen skrämmer mig. När börjar delar i motorn att ge upp, kolv, lager, osv?
Tacksam för svar
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |