Har ju läst en massa i tråden, om olika bestyckningstips osv. Men verkar finnas ett par olika alternativ så jag frågar ändå
660 -06, inget luftburkslock och inga plaströr kvar, något öppnade orginaldämpare (skall ev. bygga om igen med perforerat rör rakt igenom hela, nu är ärtröret i bakre halvan borta, samt utblåset upptaget större). Borttagen SAS. i övrigt orginal.
Det satt 45 & 145 i nu.
Dom flesta verkar överrens om att man ska ha 48 i låg, rätt?
Ang. högfart verkar det rekommenderas både 168 och 170, vilket passar mig bäst? Funderar själv på 170?
Luftskruv runt två varv ut?
Tar gärna ett snabbt svar, tänkte beställa saker nu ikväll.
Edit: hittar inte lågfart #48 i ktmshop på lelles.se, nån som vet annan hoj/årsmodell (ktm) som har samma sorts munstycke i 48?
Att komma med ett komplett recept ner på nivå om bränsleskruv kan ingen göra...
45 är utmärkt som lågfart såvida du inte måste skruva ut bränsleskruven massor för att den skall gå bra på tomgång.
168 eller 170 är skit samma det viktiga är vilken nål du åker, utan den infon är all rådgivning värdelös.
54531607048 heter 48 lågfart
Last edited: