-Rosen- skrev:2091539prexisär det du eller
![]()
iiiiiiiiihLånga farbron skrev:2091557Japp,i höstas på Östra sjukhuset ,andra besöket efter samma vurpa.
-Rosen- skrev:2091567iiiiiiiiihjag kanske skulle börja med lite powerwheelies först, hur känns det med benen nu?
Rasorblade skrev:2093548Funderar på att byta till 12l tank. Behöver man byta ut ngt mer i så fall..?
![]()
motardnisse skrev:2093815Bara sadel då + att du måste modifiera lite ang fastsättning då 640 inte har nåt snabblås som 625/660 har!
Rasorblade skrev:2094050ok!
Nä då får det vara!!
damn right!motardnisse skrev:2094078Just precis, ingen jävla touring här inte!![]()
sirSmokealot skrev:2099226jahapp, då har jag förstört bakre låset till sadeln igår när jag skulle "spänna" det så att sadeln inte lossnar så fort jag gasar...![]()
...och jag beställde ett till - 19 spänn gick det påsirSmokealot skrev:2099226jahapp, då har jag förstört bakre låset till sadeln igår när jag skulle "spänna" det så att sadeln inte lossnar så fort jag gasar...![]()
Suomalainen skrev:2099645Min sadel lossnade jämt förut, sen insåg jag att jag satte dit den fel.. Dvs jag sköt inte in fästet som sitter i mitten på sadeln under bygeln, sadeln låg ovanpå. Nu lossnar den aldrig längre!
sirSmokealot skrev:2101167jaa, jo, jag sätter in det under bugeln framme, men den lossnar iaf... Ska nog bygga om det lite.
FUnderar på att sätta dit en skruv i sadeln och svettsa ett mutter i fästet.
Sen lossnar det nog faan inte mer. Där är man ju inte och pillar varje dag i alla fall...
Suomalainen skrev:2102036Du har ju två byglar... En framme (tanken) och en i mitten, det var den i mitten jag missade jämt.
Suomalainen skrev:2102036Du har ju två byglar... En framme (tanken) och en i mitten, det var den i mitten jag missade jämt.
smarre skrev:2103825Jag missade också den i mitten så sadeln låg och tryckte på den vilket innebar att ramen sprack tillslut med ett bakramsbyte som följd. Förövrigt den 4:e KTM bakramen jag har pajat, 3 dukeramar och en 660. De på duken gick dock sönder på annat sätt.![]()
yates skrev:2104354Hur fan kör du Smarre![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |