Ktm 660

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Ort
Kristianstad
Hoj
Kawasaki
Kan man få tag på andra färger på kåpset än orange och svart? Isåfall vart kan man finna dessa?

Det gäller en 660 SMC -04
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
repan skrev:
2447311 Kan man få tag på andra färger på kåpset än orange och svart? Isåfall vart kan man finna dessa?

Det gäller en 660 SMC -04

Finns väl blått vitt lime b la har jag för mig.. kostar ca 1600.- hos den lokala går säkert att få billigare om man letar på nätet
 

M@tte

Medlem
Gick med
29 Nov 2005
Ort
Vänersborg
Hoj
Trampcykel med skuret styrlager
Kikade på lite plast på lelles hemsida. Karlström hade ju inga bilder och någon vidare info direkt. Är det samma sidokåpor till 660:n som till exc. Hittade inget annat i power parts katalogen.
 

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Ort
Kristianstad
Hoj
Kawasaki
Cervantes skrev:
2447353 Finns väl blått vitt lime b la har jag för mig.. kostar ca 1600.- hos den lokala går säkert att få billigare om man letar på nätet
Finns det någon sida på nätet där det finns eller måste man gå genom sin lokala handlare?
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
repan skrev:
2447367 Finns det någon sida på nätet där det finns eller måste man gå genom sin lokala handlare?

Läste tidigare var det fanns billigast men minns inte tyvärr.. vet att svart och orange är billigare än t ex vitt Köpte mina svarta på lelles. orkade inte jaga men leta lite så kanske du hittar det billigare nån stans! :tummenupp
 

Klamster

Bra eller Anus?
Gick med
19 May 2004
Ort
Sthlm, Tullinge
Hoj
Cbr 954
skoteridioten skrev:
2445107 Hörni grappar.
Jag skulle byta olja idag som jag brukar göra då och då. Men i min tankspridda iver så råkade jag lossa på fel bult.. fick ur den här justerbulten för vad det nu är för något. Någon pilemoj med en fjäder på.
Nåt att tänka på när jag drar tillbaks den imorn??

Edit: Den sitter alltså under motorn, en insex.

den måste tillbaka direkt, motorn kan, eller lär skära om du inte sätter tillbaka den, den e skitviktig att ha i när du kör
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Aphex skrev:
2447356 Kikade på lite plast på lelles hemsida. Karlström hade ju inga bilder och någon vidare info direkt. Är det samma sidokåpor till 660:n som till exc. Hittade inget annat i power parts katalogen.


Nej!

man maste skilja pa LC4 och RFS.

Finns val svart,orange,silver,morkgron,rod och sakert fler. Pa nya LC4 finns bla och vitt passar dock inte aldre LC4!
 

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Kazakhstan
Hoj
Yamaha yzf450 -09
jag börjar bli förbannad på min koppling. den tappar trycket varenda gång jag är ute och slangar. efter kanske 30 min slangning är det jättesvårt att växla från 2'an till 3'an. igår blev även kopplingen helt slak så att jag kunde trycka den i botten utan att den kopplade ur. jag körde då 1 min utan att använda den och sen var trycket tillbaka. så jävla mysko. det är just vid slangning den börjar hålla på så här.
 

Pegasus

Prosit...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bålsta, bland fiskarna....
Hoj
KTM 250 EXC-F -13
bmwjohan skrev:
2455957 jag börjar bli förbannad på min koppling. den tappar trycket varenda gång jag är ute och slangar. efter kanske 30 min slangning är det jättesvårt att växla från 2'an till 3'an. igår blev även kopplingen helt slak så att jag kunde trycka den i botten utan att den kopplade ur. jag körde då 1 min utan att använda den och sen var trycket tillbaka. så jävla mysko. det är just vid slangning den börjar hålla på så här.

Låter som din koppling inte är åtgärdad (garanti)

Mvh
P
 

Krille-666

Trogen galning
Gick med
1 Apr 2003
Ort
Kalmar
Hoj
KTM 660 SMC -04
bmwjohan skrev:
2455957 jag börjar bli förbannad på min koppling. den tappar trycket varenda gång jag är ute och slangar. efter kanske 30 min slangning är det jättesvårt att växla från 2'an till 3'an. igår blev även kopplingen helt slak så att jag kunde trycka den i botten utan att den kopplade ur. jag körde då 1 min utan att använda den och sen var trycket tillbaka. så jävla mysko. det är just vid slangning den börjar hålla på så här.

precis, garanti fel det där :)
 

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Kazakhstan
Hoj
Yamaha yzf450 -09
hojen har gått 700mil och är årsmodell 04. gäller garantin fortfarande eller är det för sent?
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
bmwjohan skrev:
2456483 hojen har gått 700mil och är årsmodell 04. gäller garantin fortfarande eller är det för sent?

nja..på garantin går det ju inte få ut det....men eftersom det är ett generalfel så tror jag man kan få det fixat ändå.....
 

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Svealand
Hoj
-
bmwjohan skrev:
2456483 hojen har gått 700mil och är årsmodell 04. gäller garantin fortfarande eller är det för sent?
Du kan ju alltid hoppas dom tar det som "Goddwill",men annars tror jag det blir till att lufta lädret.:näsblod
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top