bmwjohan
För farlig för allmänheten
nu har jag bytt drev. klantig som man är lyckades jag sätta drevet åt fel håll först. hade mekat ihop allt och så gick det inte att få i friläget. jag krånglade som satan i 10 min och slet i hojen. sen klurade jag lite och såg att jag satt drevet åt fel håll. tur att jag inte tog i mer för då hade jag nog kunnat haft sönder något rejält.
att köra med 15 kugg fram istället för 16?
fy fan! jag är så jävla nöjd. det känns som en ny hoj. innan så hackade den ganska ofta på lågt varv på tvåan och trean. nu drar den jämt och fint överallt. går upp äckligt lätt på tvåan på slangen och jag lyckas nu även få upp den på trean med bara av/på med gasen
förut var väl min längsta wheelie kanske 40 meter på tvåan. nu har jag nog kört 100 meter i alla fall på trean. inte mycket för er kanske men känns jävligt maffigt för mig
att köra med 15 kugg fram istället för 16?
fy fan! jag är så jävla nöjd. det känns som en ny hoj. innan så hackade den ganska ofta på lågt varv på tvåan och trean. nu drar den jämt och fint överallt. går upp äckligt lätt på tvåan på slangen och jag lyckas nu även få upp den på trean med bara av/på med gasen
förut var väl min längsta wheelie kanske 40 meter på tvåan. nu har jag nog kört 100 meter i alla fall på trean. inte mycket för er kanske men känns jävligt maffigt för mig