|HOOÐie| skrev:2642288aaaaa tjena alla!
Nu har man en 660 också i garaget
trodde inte denna dag skulle komma men det gjorde den..
bilder kommer strax
LangSebben skrev:2642502Bli de vårdslöshet i trafiken lr?
LangSebben skrev:2642502Från de ena till de tredje är de nån som vet va man få för straff om polisen ser en åka på bakhjulet? Bli de vårdslöshet i trafiken lr?
NisseNutz skrev:2642544Det blir det nog, men de kan inte bötfälla dig om du kör ifrån dem
LangSebben skrev:2642593Nej de är sant va bara lite nyfiken vad som skulle hända..
NisseNutz skrev:2642627Förstod det.
Kan passa på att fråga vad polisen kan göra om man står vid ett rödlyse och när det slår om till grönt Vrider man på som satan och drar iväg.
Men man går inte på bakhjulet eller spinner med bakhjulet, det går bara väldigt fort upp till hastighetsbegränsningen. Kan snuten göra nått då?
Har själv gjort så framför 5 MC-snutar vid sveavägen
Krille-666 skrev:2643449Vad orolig du är för allt strypning o grejjer, bara köra ostrypt och säga till far din att den går som fan ändå
Snuten gör nog inget om man accar lite snabbt för att sedan hålla hastigheten. Vi kan juh testa nu på våren att wheela förbi dem och se om dem gör nått
NisseNutz skrev:2643482Far min har lång historia på två hjul så honom lurar man inte. Klart att vi ska dra många repor till våren.
Vi får samla ihop massa galningar med 660 i stockholm och dra ut i stan och terrorisera.
Vore fränt med typ 8 st som åker runt. Coolt om någon har eller kan låna en hjälmkamera
Krille-666 skrev:2643495på våra träffar var vi juh minst 8-10 pers var väl 17 nångång också Nästan enbart KTM!
NisseNutz skrev:2643482Far min har lång historia på två hjul så honom lurar man inte. Klart att vi ska dra många repor till våren.
Vi får samla ihop massa galningar med 660 i stockholm och dra ut i stan och terrorisera.
Vore fränt med typ 8 st som åker runt. Coolt om någon har eller kan låna en hjälmkamera
Gnutten skrev:2643805Va fan duger inte 625r
Jag ska banne mig visa dig till våren!!!!
Gnutten skrev:2643805Va fan duger inte 625r
Jag ska banne mig visa dig till våren!!!!
Krille-666 skrev:2644665Det är inte lätt att hänga på i ditt tempo när du gasar på men det kommer nog gå bättre för mig nu när riktiga sulor kommer att sitta på
Gnutten skrev:2645033Ääh lägg av, jag blev ju som bortblåst när vi körde på bulten senast. Det var nog enda ggn jag körde den detta år också men men!
Andersj skrev:2645222Bortförklaringarna bara haglar.......
Gnutten skrev:2645253He he såklart, jag bor ju på Norrsidan och du har ju närmare till bulten!
Hittade en tank och sadel till hojen på Ebay som jag vann, men jag förlorade de två kylarparen inkl slangar som jag gärna velat ha, de gick för 380:- tillsammans!
NisseNutz skrev:2645285Jag får nästan känslan av att du har en till 625 i delar i garaget Auktions-junkie
Bazooka skrev:2645355Jag funderar på att köpa en 660. Men är det nån speciell årsmodell man bör köpa eller akta sig för. Finns det vissa saker jag bör kolla upp på just en 660?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|