Här kommer en irriterande fråga kanske....
Var försäkrar man en 660 -05 billigast?
Tacksam för svar
http://bilsport-mc.com/
Välj off-roadförsäkringen... Det kräver dock att du är 24 och att den är inlåst på nätterna...
//M
Här kommer en irriterande fråga kanske....
Var försäkrar man en 660 -05 billigast?
Tacksam för svar
http://bilsport-mc.com/
Välj off-roadförsäkringen... Det kräver dock att du är 24 och att den är inlåst på nätterna...
//M
ca 6700 fick jag där!hel/hel
det är ju inte så billigt för en offroad försäkring?
ca 6700 fick jag där!hel/hel
det är ju inte så billigt för en offroad försäkring?
4268kr får jag betala för en 660 05a.
26år och tog kortet 2008... Bor iofs i Växjö...
måste dela med mig om min lilla tur i dag. jag åkte hem till morsan och farsan där min älskling står vinter förvarad. det va väl runt 2 +grader ute lite kallt tyckte ja men det va snö och isfritt så ja va ju bara tvungen att ta väcka min ktm us sin vintersömn. den va lite svår startad men tillsist fick jag i gång den,lät den stå på tomgång en stund innan jag la i ettan och drog i väg............... hinner åka 15 meter sen går kedjelåset av!!!!
kedjan lindar in sig runt bakdrevet, som blir lite lagom snett fy faaaaaaaan säger ja.
men tur ändå att det hände nu och inte efter jag servat den och skulle ta första ''riktiga'' åkturen.
ah shit va tråkigt
aja lite tur ändå som sagt.. inte så kul när det händer på slangen i hundra blås
ne hellre nu än när våren e närmre.
ska jag köpa nytt drivpaket eller räcker det med ett nytt kedje lås för jag har ett nytt bak drev ligger. kanske lika bra att byta hela drivpaket?
Byt inte bara ena, byt hela paketet när du ändå är igång.
Och nu till mitt lilla "slarv".
Servade hojen i helgen och trodde minnet fungerade men det gjorde det inte. Fyllde motorn med 1.2l istället för 1.3 och ramen med 0.8 istället för 0.6. Men vad spelar det för roll egentligen? Allt blandas ihop iaf?
Hursomhelst så tänkte jag inte låta det förstöra vår kördag, så jag dumpade hållaren hemma i lägenhet och åkte vidare, utan vare sig bromsljus, blinkers eller nummerplåt. Huligan kände jag mig som, men vad gör man inte för att få stilla abstinensen!
Körde att par mil idag, kallt så in i helvete om händerna..förstår dig..min hoj är i racing utförande nu slicks däck, alla elprylar borttagna...och ja paaaalllar verkligen inte montera tillbaka allt..men man måste fan pallar inte åka på böter..
En fråga bara: Är det kallt o köra nu? Och hur är det med värmen i däcket, får man bra grepp?
En fråga bara: Är det kallt o köra nu? Och hur är det med värmen i däcket, får man bra grepp?
aa då var det dags för min riktiga tur med min nya hoj, som jag köpte för några veckor sedan. Men efter jag tagit en tur och stannade för att tanka så såg jag något skumt mönster på bakdäcket. Misstänker att det är kedjan som ligger emot. Lägger upp en bild på det här nere. Är däcket för brett (160/60) eller vad kan det annars bero på? Och är det "kör dugligt" eller farligt att fortsätta köra med?
F*n att jag inte såg det när jag köpte den
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |