alltså jag är J*vulskt sugen på en ny 690 smc men hur är den att slanga med?
Kör jhu själv en 625 -06 som jag tycker är helt underbar att åka wheelie med mm men "villja ha nytt" begäret kommer bara mer och mer.
Om vi säger med org drevning på vilka växlar kommer den upp med ett litet ryck utan koppling?
Hur är den att köra motorväg nu när den är 6 växlad?
alltså jag är J*vulskt sugen på en ny 690 smc men hur är den att slanga med?
Välbalanserad och det långa registret gör det enkelt.
Jag kommer från KTM 625-04 och efter dagens provkörning kan jag säga att 690'n är bättre på precis allt förutom en sak, det förb_nnade avgasystemet eldar upp brallorna direkt, varför i jösse namn har inte SMC'n samma värmeskydd på kröken som Enduron, helt obegripligt!
Kan man lösa det på något sätt?
Avgasbandage eller det får inte plats?
Sabbade det byxorna mycket?
Inte spec road att provköra en smc för att sedan stiga av med "eldade" byxor för nån tusen.
Jag har bara kört enduron men smc ska gå likadant säger handlaren iaf.alltså jag är J*vulskt sugen på en ny 690 smc men hur är den att slanga med?
Kör jhu själv en 625 -06 som jag tycker är helt underbar att åka wheelie med mm men "villja ha nytt" begäret kommer bara mer och mer.
Om vi säger med org drevning på vilka växlar kommer den upp med ett litet ryck utan koppling?
Hur är den att köra motorväg nu när den är 6 växlad?
Kan man lösa det på något sätt?
Avgasbandage eller det får inte plats?
Sabbade det byxorna mycket?
Inte spec road att provköra en smc för att sedan stiga av med "eldade" byxor för nån tusen.
Avgasbandage löser nog det hela, det får plats.
Enduron har påsvetsade bågar som ska hålla kläder mm från kröken, om det är tillräckligt vet jag inte men det är nog bättre än inget.
Sabbade mycket? Ja ett hål är ett hål i ett vattentätt plagg. Tack och lov så märkte jag att det luktade rätt fort så sen kunde jag hålla ut benet som ett fån resten av provturen. Men 5 km höll brallorna, inte mer, nya var dom också, surt.
Sabbade mycket? Ja ett hål är ett hål i ett vattentätt plagg. Tack och lov så märkte jag att det luktade rätt fort så sen kunde jag hålla ut benet som ett fån resten av provturen. Men 5 km höll brallorna, inte mer, nya var dom också, surt.
Jag måste bara säga att 690 Duke är helt galen!
Hur är serviceintervallerna?
Mvh
upp med bilder då..
Välbalanserad och det långa registret gör det enkelt.
Jag kommer från KTM 625-04 och efter dagens provkörning kan jag säga att 690'n är bättre på precis allt förutom en sak, det förb_nnade avgasystemet eldar upp brallorna direkt, varför i jösse namn har inte SMC'n samma värmeskydd på kröken som Enduron, helt obegripligt!
Jag har bara kört enduron men smc ska gå likadant säger handlaren iaf.
1, 2, 3 går den upp lätt på, du behöver knappt hjälpa den på 3an, 4an är det bara att rycka lite så går den upp.
Jag har bara kört enduron men smc ska gå likadant säger handlaren iaf.
1, 2, 3 går den upp lätt på, du behöver knappt hjälpa den på 3an, 4an är det bara att rycka lite så går den upp.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|