R1 racer
Stick i ögat!
Den här tråden är visst full med tomtar!
Och den största Tomten av dem alla har tydligen oxå hittat hit med sina inlägg
Man får ju en ny 09a för 75k
Mvh
Jon
Inte för att vara den som e den, men känns det inte lite som om att denna hojen är något överprisad: http://www.blocket.se/stockholm/Ktm_690_Smc__Bling_Bling_Edition_23983322.htm?ca=15&w=3
Tror det är andra gången den läggs ut på blocket och den är inte ens prissänkt sen förra gångenÄr ju bara att önska säljaren lycka till i en tid som denna.
Om du tittar lite tidigare i tråden så är säljaren med i tråden
Och den har ju allt bling bling
och med tanke på att ngn kommer ju att som vanligt pruta järnet
då har man ju eventuellt lite p.m.
men det kan ju vara så att han egentligen inte vill sälja den ???
Vem fan har bling bling på en motard, den ska användas och inte poseras/poleras med. Vadå inte vill sälja, då sätter man väl inte ut skiten på annons?
Tack
Exakt velar till o från hela tiden, har faktiskt inte bestämmt mig än.
Om det dock kommer en köpare som är rätt för bettan & värdesätter bling-blinget. !
Man får ju en ny 09a för 75k så visst kan 79500 kännas mycket för en som rullat 400 mil men samtidigt är den ju utrustad med massa godis som kostar en hel del.
Mvh
Jon
Funderar på att köpa den ultimata hojen.
De jag väljer på är 950/990 SM/ADV, 690 SMC/SM/Duke.
Kör mest slingriga asfaltsvägar med dåligt underlag, ca 10 mila turer.
En del småturer runt stan handla och/eller busa.
Men jag vill även kunna åka en touringtur på 30 mil på en dag.
Vad skulle ni välja?![]()
Funderar på att köpa den ultimata hojen.
De jag väljer på är 950/990 SM/ADV, 690 SMC/SM/Duke.
Kör mest slingriga asfaltsvägar med dåligt underlag, ca 10 mila turer.
En del småturer runt stan handla och/eller busa.
Men jag vill även kunna åka en touringtur på 30 mil på en dag.
Vad skulle ni välja?![]()
Vem fan har bling bling på en motard, den ska användas och inte poseras/poleras med. Vadå inte vill sälja, då sätter man väl inte ut skiten på annons?
Varfør ska man inte kunna køpa lite bling bling till en motard om man har lust? Smaken ær væl som baken
Men det vet væl sækert han som poserar med blå coola solglasøgon och i ryggsæck på bilden![]()
Har varit upp på några andra sidor, kanske även här på SH.
Har i alla fall inte hört mycket om det. Någon som testat eller läst mer om det? som vet om det är mest snack eller om det funkar och om motorn klarar det.
Låter ganska galet med 25 hk ökning i alla fall. Skulle gärna länkat till sidan på e-bay, vet bara inte hur.![]()
Är man så korkad att man tror att en "mod" kan öka effekten med 25 hk kan man gott bli av med dom pengarna för då är man inte vuxen nog att ha en egen ekonomi.
Tidigare i tråden var det någon som tippsade om detta filter http://www.e-dnafilters.com/Product.asp?ID=989
Är det någon som kör med detta? Har jag fattat det rätt så ersätter detta filter locket som sitter orginal eller är jag ute och surrar i det blå nu?
/jon
Funderar på att köpa ett sådant här: http://www.sc-project.com/ktm_690_smc_e.htm
Om man byter till detta från akrat, måste man mappa om, hur är det med garantin på hojen osv om man byter till detta? Vet att bästa sättet är att kolla med återförsäljaren men man kan ju alltid försöka här i tråden med.
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |