Krilllan
Ny medlem
skulle inte tro det...
Man behöver alltså inte mappa om?
skulle inte tro det...
Man behöver alltså inte mappa om?
Nepp mappa om behövs inte,påverkar heller inte garantin.
Jag kör med Wings burk och till den rekommenderas Akras mapp enligt tillverkaren.
Är det någon som beställt direkt från http://www.rg-racing.com ? Funkar det bra? Borde bli lite billigare istället för att köpa här i sverige.
Tackar för det
Vad gav du för röret?
Strax över 3000 kr , kanske 3500 kr eller nåt inkl frakt när jag betsällde.
Det var dock sommarn 2008 , så vad priset ligger på idag vet jag inte riktigt.
Det funka iallafall klockrent även om man kände sig lite orolig att pynta hela summan på ett utlandskonto i förskott.
Snabb leverans,bra kontakt
De är ett litet företag och måna om sina kunder.
Hur dränerar jag tanken, ska byta till alkylatbensin då jag ska köra inomhus imorgon, alternativt, kan jag blanda alkylatbensinen med den lilla skvätt av 95 oktanig bensin som ligger i han nu?
Ett tips till er som vill ha case-saver till hojen.
Meckade på en sån här idag ( http://www.rally-raidproducts.co.uk/product_sprocketguard.html ) men köps via ebay enklast.
Verkar kanon fint, allt fanns med för att m ontera, kanon passform och snyggt fräst
Vad fick du betala med frakt och allt?
Tja!
Har snart kört hoj i 2 säsonger och kör idag en kawa z1000. Går dock i tankar om att byta in denna mot en ktm 690 smc. MEN jag går och grubbblar lite över hur pass mycket användning man har av en motard jämt emot hur mycket lekbaserat det är. Ni som kör, blir det några längre runder, kan man kör en sträcka på motorväg utan att man "domnar". Eller e de bara bakhjulsåkning i stan som gäller (dock inte menat att det är grymt kul)
En annan fråga i denna tråd?!
E det många av er som kör, som bor i närheten av malmö?
Många av de vänner jag kör med idag, kör sportare så tänkte bara höra om det finns gott om motardförare som kör på de skånska vägarna?
Ha det guld // Erik
Hur dränerar jag tanken, ska byta till alkylatbensin då jag ska köra inomhus imorgon, alternativt, kan jag blanda alkylatbensinen med den lilla skvätt av 95 oktanig bensin som ligger i han nu?
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|