var och hämtade min helt nya 2010 igår i Karlstad, letar nu ny bakdel, finns det nån att köpa där originalblinkers passar?
Skruva bara av nedre delen och borra hål för org blinkers i den övre delen, lätt som en plätt
var och hämtade min helt nya 2010 igår i Karlstad, letar nu ny bakdel, finns det nån att köpa där originalblinkers passar?
undrar vad man kan göra som ger nåt utan att mappa, (vill ju inte förlora nå effekt heller)
dra kablarna vet jag, hur är det med luftburken?
samt hur blir det med ny slipon? mappning ett måste? (vill som sagt inte förlora effekt)
Fan. Har lite problem med kopplingen på min 690 smc.
Ligger på motorvägen säg 4-5ans växel o drar full rulle. Inte för o slanga utan bara för o dra iväg fort, då släpper kopplingen o slirar ett par sekunder innan den greppar o sticker iväg som ett spjut.
Lagt märke till att verkstan där jag köpt hojen anv 10-40 olja och har kollat upp på nätet att den ska ha 10-60. Kan de göra så stor skillnad?
Några andra ideer om vad de kan bero på?
Någon annan som haft liknande problem?
antar också att jag skulle kunna kolla igenom tråden efter liknande upplevelser men damn haha. vi har ett par inlägg
Någon som har ett humm om hur det är med akra på bana, någon som blivit avvinkad pga. för hög DB? Den låter ju fan mycket... Får nog sätta i DB-killern inför nästa vecka om det blir att man sticker iväg på bana.
Utan dB-killer kommer du inte få åka ut.
Det var ändå gränsfall för mig när jag hade dB-killer i förra året.
Bäst att plocka med sig original också då kanske.
Varför finns det så lite powerparts ktmshopen till 2010 smc. Det finns ju massa till 08-09, det är väll exakt samma hoj förutom färg på plast och serviceintervall?
Utan dB-killer kommer du inte få åka ut.
Det var ändå gränsfall för mig när jag hade dB-killer i förra året.
Har du kvar silen på db killern eller har du moddat någotDet gör du nog rätt i!
Jag blev nästan avvisad på knutstorp med orginalpipor på 660n
690 med akra och dbkiller låter ju inte mindre precis
Det är fan farligt med så rolig hoj... Man kör ju inte alltid helt lagligt... Men idag så smög jag omkring på tomgång helt lagligt, ser 3 småtjejer, 14-15 år kanske, gå på trottoaren längre fram med ryggen mot mig, smyger på tomgången, i höjd med dom så rycker jag till lite med högerhanden på gasen och hojen vrålar ut: BRAAP! Genom hjälm och över motorns vrål så hör jag 3 småtjejer skrika "Iiii!!!" och hoppa högt. Det gjorde att jag åkte med ett leende resten av lunchen
Det är fan farligt med så rolig hoj... Man kör ju inte alltid helt lagligt... Men idag så smög jag omkring på tomgång helt lagligt, ser 3 småtjejer, 14-15 år kanske, gå på trottoaren längre fram med ryggen mot mig, smyger på tomgången, i höjd med dom så rycker jag till lite med högerhanden på gasen och hojen vrålar ut: BRAAP! Genom hjälm och över motorns vrål så hör jag 3 småtjejer skrika "Iiii!!!" och hoppa högt. Det gjorde att jag åkte med ett leende resten av lunchen
Märker du någon skillnad med db killern i?
Hade du gjort så mot min dotter hade jag fan sparkat av dig från hojen...
Hade du gjort så mot min dotter hade jag fan sparkat av dig från hojen...
Ja, det är som natt och dag. Jag kan knappt köra utan dB-killer. Får huvudvärk även om jag har bullerdämpande hörlurar med musik i.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|