Ni kan vara lugna. Köpte den på bergmans motor i borås. Fruktansvärt dålig service så försök att undvika dem.
Ok!
Tack för varningen.
Ni kan vara lugna. Köpte den på bergmans motor i borås. Fruktansvärt dålig service så försök att undvika dem.
Ni kan vara lugna. Köpte den på bergmans motor i borås. Fruktansvärt dålig service så försök att undvika dem.
Hej!
Jag hämtade ut en smc-r igår. så jag tänkte höra med er som hunnit köra era hojar lite mera.
Sitter på jobbet och tänkte köpa med mig ett nytt drev hem. Jag velar mellan 14 och 15 kugg i fram. Är det någon av er som bytt till 14? Ni som har bytt till 15 skulle ni kunna tänka er att dreva ner den ytterligare?
Jag har hunnit åka 2 mil med den just nu så jag har inte riktigt hunnit skaffa mig en egen uppfattning ännu mer än att jag måste dreva ner den och ställa om fjädringen. Och att jag vägrar åka en meter till utan att jag fått på helsystemet och KN filtret. Hör bara insugsljud och motorskrammel.
Beror väl på vad du ska göra med hojen.Hej!
Jag hämtade ut en smc-r igår. så jag tänkte höra med er som hunnit köra era hojar lite mera.
Sitter på jobbet och tänkte köpa med mig ett nytt drev hem. Jag velar mellan 14 och 15 kugg i fram. Är det någon av er som bytt till 14? Ni som har bytt till 15 skulle ni kunna tänka er att dreva ner den ytterligare?
Jag har hunnit åka 2 mil med den just nu så jag har inte riktigt hunnit skaffa mig en egen uppfattning ännu mer än att jag måste dreva ner den och ställa om fjädringen. Och att jag vägrar åka en meter till utan att jag fått på helsystemet och KN filtret. Hör bara insugsljud och motorskrammel.
köp wings slipon och byt mapp i den så blir det som en ny hoj och skit i och dreva ner den jag får upp min på slangen i 120-130 med orginal drevning
Hur fasiken beteer du dig för att få upp den i 130?
köp wings slipon och byt mapp i den så blir det som en ny hoj och skit i och dreva ner den jag får upp min på slangen i 120-130 med orginal drevning
Har redan köpt FMF pipa, LeoVice Slipon och KN filter Mappningen fixar min kollega åt mig nästa vecka när han kommit hem från semestern.
Det blev ett 14 kuggs drev. Hade 530 innan så jag trivs med en lite hetsig cykel. Får byta till större om det blir för mycket.
Är det någon mer än jag som har tänkt tanken att göra om orginal luftburken till ett förvaringsfack? Imorgon sätter jag sågen i min. Tanken är att kunna ha lås och klara crossglasögon för nattkörningen med sig. Hur gjorde ni då?
fick undan den fula tutan idag iaf
View attachment 367311
Continental ContiAttack SM, originalmonterat på 690 -12 Bra och billigt, sladdar lite lagom o lätt att drifta medDags för nya däck på hojen. Vilka är bäst för gata? Kikar lite på Dunlop Sportmax...
Ja det passar dem har exakt samma sorts rör.
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |