Ni kan vara lugna. Köpte den på bergmans motor i borås. Fruktansvärt dålig service så försök att undvika dem.
Ok!
Tack för varningen.
Ni kan vara lugna. Köpte den på bergmans motor i borås. Fruktansvärt dålig service så försök att undvika dem.
Ni kan vara lugna. Köpte den på bergmans motor i borås. Fruktansvärt dålig service så försök att undvika dem.
Hej!
Jag hämtade ut en smc-r igår. så jag tänkte höra med er som hunnit köra era hojar lite mera.
Sitter på jobbet och tänkte köpa med mig ett nytt drev hem. Jag velar mellan 14 och 15 kugg i fram. Är det någon av er som bytt till 14? Ni som har bytt till 15 skulle ni kunna tänka er att dreva ner den ytterligare?
Jag har hunnit åka 2 mil med den just nu så jag har inte riktigt hunnit skaffa mig en egen uppfattning ännu mer än att jag måste dreva ner den och ställa om fjädringen. Och att jag vägrar åka en meter till utan att jag fått på helsystemet och KN filtret. Hör bara insugsljud och motorskrammel.
Beror väl på vad du ska göra med hojen.Hej!
Jag hämtade ut en smc-r igår. så jag tänkte höra med er som hunnit köra era hojar lite mera.
Sitter på jobbet och tänkte köpa med mig ett nytt drev hem. Jag velar mellan 14 och 15 kugg i fram. Är det någon av er som bytt till 14? Ni som har bytt till 15 skulle ni kunna tänka er att dreva ner den ytterligare?
Jag har hunnit åka 2 mil med den just nu så jag har inte riktigt hunnit skaffa mig en egen uppfattning ännu mer än att jag måste dreva ner den och ställa om fjädringen. Och att jag vägrar åka en meter till utan att jag fått på helsystemet och KN filtret. Hör bara insugsljud och motorskrammel.
köp wings slipon och byt mapp i den så blir det som en ny hoj och skit i och dreva ner den jag får upp min på slangen i 120-130 med orginal drevning
Hur fasiken beteer du dig för att få upp den i 130?
köp wings slipon och byt mapp i den så blir det som en ny hoj och skit i och dreva ner den jag får upp min på slangen i 120-130 med orginal drevning
Har redan köpt FMF pipa, LeoVice Slipon och KN filter Mappningen fixar min kollega åt mig nästa vecka när han kommit hem från semestern.
Det blev ett 14 kuggs drev. Hade 530 innan så jag trivs med en lite hetsig cykel. Får byta till större om det blir för mycket.
Är det någon mer än jag som har tänkt tanken att göra om orginal luftburken till ett förvaringsfack? Imorgon sätter jag sågen i min. Tanken är att kunna ha lås och klara crossglasögon för nattkörningen med sig. Hur gjorde ni då?
fick undan den fula tutan idag iaf
View attachment 367311
Continental ContiAttack SM, originalmonterat på 690 -12 Bra och billigt, sladdar lite lagom o lätt att drifta medDags för nya däck på hojen. Vilka är bäst för gata? Kikar lite på Dunlop Sportmax...
Ja det passar dem har exakt samma sorts rör.
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |