Nån som har nån lösning med blinkers bak ? Min vänstra smälter bort konstant... Ledsamt nu när jag är inne på sista reserv blinkersen.
Jag har original blinkers och akra men mina blinkers smälter då inte..Kunde ju utvecklat min fråga, har akra syst, o utblåset är ju precis på blinkersen. Nån som har nån lösning på detta ?
Mina är monterade där också. Fast mina smälter då inte eller ja, inte än iallafall..
Kunde ju utvecklat min fråga, har akra syst, o utblåset är ju precis på blinkersen. Nån som har nån lösning på detta ?
Jo, men beställde nya nu, skippar org, hoppas på att de nya bygger mindre så att det inte blåser på dem ^^ Om inte annat får man väl köra in borret o göra nya hål eller nåt ^^
Sedär ja, tack så mkt. Will do!Lika bra att flytta in dom på en gång. Mina miniblinkers sitter ovanför kolfiberdelen på pipan.
Dags för nya däck på hojen. Vilka är bäst för gata? Kikar lite på Dunlop Sportmax...
Hej!
Jag hämtade ut en smc-r igår. så jag tänkte höra med er som hunnit köra era hojar lite mera.
Sitter på jobbet och tänkte köpa med mig ett nytt drev hem. Jag velar mellan 14 och 15 kugg i fram. Är det någon av er som bytt till 14? Ni som har bytt till 15 skulle ni kunna tänka er att dreva ner den ytterligare?
Jag har hunnit åka 2 mil med den just nu så jag har inte riktigt hunnit skaffa mig en egen uppfattning ännu mer än att jag måste dreva ner den och ställa om fjädringen. Och att jag vägrar åka en meter till utan att jag fått på helsystemet och KN filtret. Hör bara insugsljud och motorskrammel.
Lite OT men måste fråga, var köpte du den? Polaren spanar på en i Linköping, tänkte om det kanske är den?
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|