En fråga, vad kostar ett nytt kopplingshandtag till 690 smc ca??
Första servicen är på 100 mil, nästa kommer efter du kört 500 mil. Mätaren står då på 600 mil.
Servar min var 500 mil,1000 mil osv, tycker det är lättare att hålla reda på.
När jag hade min SMC så fick jag ett erbjudande om att förlänga garantin med 1 alt 2 år för ett par tusenlappar, om man gör det så antar jag att man inte har något annat val än att betala & se glad ut för att den "förlängda" garantin skall gälla...
Hoppas att KTM oxå börjar med 5 års garantier på sina hojjar tills man skall byta nästa gång.
Jag utnyttjade inte detta då jag bytte in min hoj i samma veva men 4 års garanti är ju inte helt fel, även om jag inte tror att jag kommer äga ngn hoj så länge...
Är faktiskt sugen att på att köpa en GS Adventure & dra en riktig jorden runt resa, siktar på att komma iväg 2011 om ekonomin tillåter...
SMR:en käkar ju bakdäck så det kanske får bli 2012 om det blir mkt bandagar nästa sommar...
Någon som vet ca pris på slipon/helsystem akra och var man kan köper dem till bra pris?
Satt & kollade på KTM:s hemsida om nyheter 2010 & det verkar inte som det kommer ngn R-modell av SMC:n till 2010...
Det verkar dock gå att få ut lite mer krut ur 690 motorn då nya Duke-R kommer att ha 70 pållar...
är inte detta en ktm 690 smcr da? dock har den ingen orange ram så det kanske bara är nya dikaler och plast men då får vi hoppas dom har uppgraderat motorn som på duken r
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|