#88_Daniel
Häng gas!
Jag undrar om någon vet var man kan köpa/beställa kraschpuckar till 690:n. Inte "Sliders" de som sitter på hjulaxlarna, utan en puckar som sitter vid motorn? Tacksam för svar!
Jag undrar om någon vet var man kan köpa/beställa kraschpuckar till 690:n. Inte "Sliders" de som sitter på hjulaxlarna, utan en puckar som sitter vid motorn? Tacksam för svar!
Något speciellt jag borde kolla efter när jag kollar beg. på 690 SM? Och hur är det med service intervallerna? Hört många skräck historier.
Va e de för skräckhistorier![]()
Att man knappt kan åka ut och köra innan man måste göra dyra och jobbiga besök hos verkstadenDet är mc-handlare som skrämt upp mig.
Något speciellt jag borde kolla efter när jag kollar beg. på 690 SM? Och hur är det med service intervallerna? Hört många skräck historier.
Att man knappt kan åka ut och köra innan man måste göra dyra och jobbiga besök hos verkstadenDet är mc-handlare som skrämt upp mig.
Nu är de hojköp på gång.
Sålt min tunga yama xt660x och det lutar åt 690 smr eller en 660. Hört att 690 smr är lite väl slö och "svårare" att få upp på slangen. Låter ju som min gamla xtx :S
690 smr och 660 ligger ju i samma prisklass, men 690n är ju modernare.
Vad tycker ni, det ska ju vara för lekats skull man köper hoj![]()
Nu är de hojköp på gång.
Sålt min tunga yama xt660x och det lutar åt 690 smr eller en 660. Hört att 690 smr är lite väl slö och "svårare" att få upp på slangen. Låter ju som min gamla xtx :S
690 smr och 660 ligger ju i samma prisklass, men 690n är ju modernare.
Vad tycker ni, det ska ju vara för lekats skull man köper hoj![]()
KTM SMC690R på G![]()
Den är ju så otroligt mycket snyggare med SMC:ns framlampa och framskärm och med uppdragna pipor så man kan knappt tro att det är samma hoj. Att inte alla gör så med sina SM:ar går mig fullständigt förbi. Det är det första jag skulle göra och så blir det en högdragen SC-pipa så är det redan en 800%-ig förbättring av utseendet. Och vikten är minskad med 9kg på kuppen.![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |