#88_Daniel
Häng gas!
Jag undrar om någon vet var man kan köpa/beställa kraschpuckar till 690:n. Inte "Sliders" de som sitter på hjulaxlarna, utan en puckar som sitter vid motorn? Tacksam för svar!
Jag undrar om någon vet var man kan köpa/beställa kraschpuckar till 690:n. Inte "Sliders" de som sitter på hjulaxlarna, utan en puckar som sitter vid motorn? Tacksam för svar!
Något speciellt jag borde kolla efter när jag kollar beg. på 690 SM? Och hur är det med service intervallerna? Hört många skräck historier.
Va e de för skräckhistorier
Att man knappt kan åka ut och köra innan man måste göra dyra och jobbiga besök hos verkstaden Det är mc-handlare som skrämt upp mig.
Något speciellt jag borde kolla efter när jag kollar beg. på 690 SM? Och hur är det med service intervallerna? Hört många skräck historier.
Att man knappt kan åka ut och köra innan man måste göra dyra och jobbiga besök hos verkstaden Det är mc-handlare som skrämt upp mig.
Nu är de hojköp på gång.
Sålt min tunga yama xt660x och det lutar åt 690 smr eller en 660. Hört att 690 smr är lite väl slö och "svårare" att få upp på slangen. Låter ju som min gamla xtx :S
690 smr och 660 ligger ju i samma prisklass, men 690n är ju modernare.
Vad tycker ni, det ska ju vara för lekats skull man köper hoj
Nu är de hojköp på gång.
Sålt min tunga yama xt660x och det lutar åt 690 smr eller en 660. Hört att 690 smr är lite väl slö och "svårare" att få upp på slangen. Låter ju som min gamla xtx :S
690 smr och 660 ligger ju i samma prisklass, men 690n är ju modernare.
Vad tycker ni, det ska ju vara för lekats skull man köper hoj
KTM SMC690R på G
Den är ju så otroligt mycket snyggare med SMC:ns framlampa och framskärm och med uppdragna pipor så man kan knappt tro att det är samma hoj. Att inte alla gör så med sina SM:ar går mig fullständigt förbi. Det är det första jag skulle göra och så blir det en högdragen SC-pipa så är det redan en 800%-ig förbättring av utseendet. Och vikten är minskad med 9kg på kuppen.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|