Plåtniklas
Liten, rädd och ensam™
mig vetligen kan bara ktm återförsäljarna ladda in accra mappen i ecun. inte mappa den efter exakt dinna prylar som sitter på hojen.
Det lär nog bero på om dom har bänk eller inte.
mig vetligen kan bara ktm återförsäljarna ladda in accra mappen i ecun. inte mappa den efter exakt dinna prylar som sitter på hojen.
Det lär nog bero på om dom har bänk eller inte.
Efter att du tagit din licens finns inget bättre ställe att tävla än i 690-cupen
Så länge man hålle rsig på de mindre banorna är det dessutom fantastiskt skoj att köra vanliga bandagar oxå, då räcker det med körkort.
så har nu nött igenom hela tråden och ingen som skrivit om resultat efter helsystem, öppet luftfilter bortplockad luftburk, tuneboy / pc3 samt mappning. Skulle vara kul att se bromspapper me den setupen.
Jag fick ett paketpris, men det gick och pruta lite till
Har kört 77mil sen i fredagskväll, och systemen åker förhoppningsvis på hojen på onsdag. Bilder kommer då. (första sålda enligt Lelles+gratis montering och mappning.)
Måste säga att hojen är väldigt lätkörd om man jämför med Husan jag hade innan. Den är direktstyrd, snabb och vibrationsfri. Jag är väldigt nöjd
EDIT: Jag känner att jag måste gå ner i alla fall 1 kugg fram, och eventuellt upp 2 kugg bak. Är det någon som har drevat ner 690?
Till att börja med är jag en newbie på motard och offroad. Jag vill kunna köra både on och off road. Vilken av 690 smc och 690 enduro är lättast att konvertera till "det andra"?
Ingen som har en SMR & sälja? PM om du inte förväntar dig nå fantasipris.
Är det fler än jag som skulle vilja ha en tråd som bara handlar om "Trimning" av 690 motorerna?
Det kanske inte blir så lång tråd, men allt blir samlat på samma ställe
Mvh Hôffer
Jo tack det skulle jag gärma med vilja ha.
Fast ska man trimma så blir det nog ändå frågan om högre kostnader men fin filande osv på motordelarna.
enduro till motard om jag fattat det rätt. minns inte exakt varför dock, tror det har med bromsarna att göra. jag har hur som helst en enduro med ett motardkit som tar runt 10 min att montera för den rutinerade.Hur som helst så kommer du vara jävligt glad att du valde enduro när du kör offroad pga fjädringen. det är jag!
Kammaxel till KTM 690
Frågan är bara hur pass mycket det egentligen gör på sig
Svårt att komma åt och riva ur själv?
http://www.agap.se/Produkter.htm
http://www.agap.se/res/Default/ktm_1f.pdf
Tack för svaret. Hur mycket gick kitet på? Behövde du göra några modifikationer för att det skulle passa?
Tack för svaret. Hur mycket gick kitet på? Behövde du göra några modifikationer för att det skulle passa?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|