Me like men du blir ju omkörd
Me like men du blir ju omkörd
Men hallååååå. Det är Per vi pratar om. Inte bara det att han är toksnabb, han sitter dessutom på 180 hästar. Jag är glad om det bara är han som kör om
Ahh då förstår jag, no 46 är det inte många som kör ifrån.
Jag är glad om det bara är han som kör om
Snyggt filmat & snyggt kört
Synd att man inte kunde haka på, men nästa år...
Då jävlar ska det bli ett gäng bandagar, så då har du någon att varva...
Va det därför du körde ut under rödflagg
superkool film, det ser så enkelt ut =)
Jag har också bytt tank, fick en ny på garantin. På min såg man bulor och sprickor genom tankhålet, det läckte dock inte.
Min gick också på garantin. Vad är det för skitkvalité på våra hojar egentligen? Pinsamt.
Vad är det mer som brukar fela på Supermoton? Min garanti går ut om några veckor, så man borde kanske ta och försöka få alla dåliga delar utbytta.
Tjäna grappar...
Ni kanske har sett denna i filmforumet, men jag tänkte, äh, jag postar här med om nån missat.
Sjukt kul dag var det i alla fall, kul att se så många som gasar gärnet med sina ögonstenar, thats what they are for, eller hur?
=)
[YOUTUBE-ID]_hAWegjORjo[/YOUTUBE-ID]
Jag filmade även alla 20 minutersrundor med min ContourHD helmet cam, har inte hunnit lägga upp alla, men hälften finns nu på min youtube sida.
Dont forget to vote! (eller ja, komentera i alla fall )
http://www.youtube.com/user/ishneyishney
Har provat ktm 990 sm på provkörning i går, det var FETT.. Men jag undrar vad är egentligen skillnad mellan 950, 990 och sm/smr? eftersom sm/smr har lika nm och hästkraft...
Jag vill absolut köpa ktm nästa år till våren.
Jag har hört att några som har 950 sm har ofta haft problem med oljeläckage...
Det är liten skillnad mellan sm/smr på -08 och tidigare. 990 är egentligen en lite större 950 med inprutning.
SMR från -09 är dock ganska mycket moddad. Inte i motorn men chassi. Sänkt fjädring med bättre komponenter, mindre tank på 15 liter, smidda Marchesinifälgar, lättare alltså samt bromsar från RC8:an
Ok, så tycker du 990 smr är bättre? Men 950 sm har snygg form på chassit.
Tjena
Funderar på att köpa en SMR, en fråga jag har är: kan frugan åka med är det grymt att åka eller funkar det??? Har någon provat? Fruga vill gärna åka med en liten runda då och då. Inget lång åka eller så, men en 20 mil på en dag.
Hon åker hyfsat på den Hayabusan jag har idag så det kan väl inte vara så mkt sämre???
Ha det gott
/Glenn
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2