Fan har funderat mkt på ktm 990 smr, men får vänta till våren Sugen....
http://www.blocket.se/sodermanland/KTM_950_SM_uttag__07_arm__06_23076609.htm?ca=12&w=3
Är det ett rimligt pris?
Något spec man skall titta efter på dessa modeller?
Har ögnat igenom tråden litegrann men inte hittat på nån vidare info.
http://www.blocket.se/sodermanland/KTM_950_SM_uttag__07_arm__06_23076609.htm?ca=12&w=3
Är det ett rimligt pris?
Något spec man skall titta efter på dessa modeller?
Har ögnat igenom tråden litegrann men inte hittat på nån vidare info.
Jag tror också att det är ett bra pris.
Om man gillar hoj modellen och själva kör stuket så är det bara att slå till. Har själv haft en jäkla massa olika hojar genom åren men 950:in är en av de "goaste" jag har haft. Har kört en hel del med min iår och en mer alsifdig hoj får man leta efter
Var å tittade på den, bjöd 58k. Det var han inte intresserad av.. åkte hem.
Är det så roligt för 61k att man har den mer än 1 säsong Är lite rådlös
Är ju ingen skillnad så på 58k och 61k men känns som mycket pengar för en "leksak", va säger ni?
Leksak är det inte, en leksakshoj är något som bara går att andvända till en sak, typ en husa motard. En 950/990 SM är ju faktiskt en riktig motorcykel, bara att den har lite mer bus och skoj i sig än andra. Den funkar utmärkt till vanligt slöåka, pendling, touring och vad nu man gör med hojar som inte är leksaker. Och sen när man har tröttnat på det, så gliiiider man fram lite på sadeln och öppnar spjällen och avgasnoterna genom akrat tävlar med framhjulet vilket som kan nå högst...
Mmmm, det var det första som jag ville få bort. Sportinställningen förstärkte den där tendensen så jag tyckte att den sög.
Nu har jag varit tre dagar på Mittsverige och "min" inställning funkade kanon. Hojen går på räls, svänger på en femöring och är ändå relativt stadig, kanonhoj helt enkelt
Är ju ingen skillnad så på 58k och 61k men känns som mycket pengar för en "leksak", va säger ni?
Är du säker på att gaffelbenen blev helt parallella när du monterade på hjulet igen? Testa att släppa på skruvarna på ena överfallet till axeln och dra åt igen.Är det någon som har satt på Dunlop Roadsmart fram på sin 950/990?
Märker ni av att hojjen blir lite nervös vid högre hastigheter 150 km/h och uppåt? Att styret wobblar lite lätt menar jag. Jag har råkat ut för detta nu nämligen.
Är detta däcket för kvickstyrt för en 950? det står inte med i KTMs rekomendationstabell för däck.
När jag körde med orginaldäcket Pirelli Scorpion så var hojjen stabil i alla farter.
Och vad kör ni med för lufttryck i era däck?
Leksak är det inte, en leksakshoj är något som bara går att andvända till en sak, typ en husa motard. En 950/990 SM är ju faktiskt en riktig motorcykel, bara att den har lite mer bus och skoj i sig än andra. Den funkar utmärkt till vanligt slöåka, pendling, touring och vad nu man gör med hojar som inte är leksaker. Och sen när man har tröttnat på det, så gliiiider man fram lite på sadeln och öppnar spjällen och avgasnoterna genom akrat tävlar med framhjulet vilket som kan nå högst...
Jag tror att du kommer bli nöjd. För 61k är det mycket hoj för pengarna. Blir extra bra med alla de prylarna som följer med.
Som jag skrev, gillar du modellen och typen av hoj är det bara att slå till
Jo jag slog till 60k, känns nice
Jo jag slog till 60k, känns nice
Är du säker på att gaffelbenen blev helt parallella när du monterade på hjulet igen? Testa att släppa på skruvarna på ena överfallet till axeln och dra åt igen.
.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |