Såå nu e test turen med dom nya modden gjort. Finner bara ett ord å förklara hur jag upplevde hojen JJJÄÄÄVVVLLLAAARRR vad bra den gick. Vet inte om jag är i ett lyckorus men fy fan vad nöjd jag e....
Å om den nu kommer gå ännu bättre med Rottweiler filter så vete fan om man inte ska lämna kortet till polisen redan nu
Så klart började funderingarna ang mappning röra sig i huvet. PVC är så klart det bästa alternativet men även det mest kostsamma Visst som boris säger så skulle det ju vara kanon om man kunde gå samman med ett par kompisar å köpa sig en PVC å köra en bänkning å sen programera alla inblandades ECU. Men då mina mc kompisar är fattigare än kyrkråttor så e det inte ett alternativ tyvärr. (Om ingen här skulle kunna tänka sig å dela på en PVC å bänkning?)
Så har varit i kontakt med Tommy på effektbolaget å han använder både PVC samt Tundeboy. PVC plus bänkning skulle gå på ca 6000:- Medans en bänkning med tuneboy skulle kosta mellan 2500-3000:- Å då tror jag man mappar om orginal ecu:n? eller?
Så är tuneboy nått att ha? Känns som det e väldigt likt TuneEcu så funderar på å höra med Effektbolaget om dom kan programera med Tuneecu i bänk? För det går väl att programera med tuneecu om man har tillgång till bänk?
http://www.effektbolaget.se/index.php?option=com_content&task=view&id=40&Itemid=62