ec2bme
LAGOM SNABB
- Gick med
- 7 Dec 2004
- Hoj
- Aprilia Tuono -05 Secial Edition, KTM 690 Duke -12
Vad är det för dimension på original-förgasarna?
vet du någe mer om "förgasar-fix" grejerna... min börja tveka på höga varv på väg till jobbet i morse!!
Fan va glad man ska vara att man har en sån här rolig motorcykel. Jag var rätt grön i början av denna säsong, men efter en bandag och otaliga helgturer med kompisarna kan jag bara säga att det blir bara roligare och roligare att köra 950!
Så här kul hade jag för ett par helger sen
Ser ju varken stabilt eller speciellt högt ut, tror det är lika bra att du lägger ner det där tyvärr.
Nä, du har rätt, jag skrotade ett par meter senare för att jag svängde på en blöt gräs/lerfläck...
mupp...
Men seriöst, den bra är den? Hur fan kunde du klota när den var så låg?
Nu måste du svara.
Jag fattar att man kan ramla när man stegrar.
Spec nu på hösten när det är massa löv o sånt.
Nä, du har rätt, jag skrotade ett par meter senare för att jag svängde på en blöt gräs/lerfläck...
mupp...
Nu ska länken funka lite bättre, får klicka på 950 supermoto i menyn som kommer fram, och jepp de finns i svart. 95 eurosar + frakt från dûskland får man böta.
För samma pris kan du få motsvarande fast coolare direkt i handen här hemma i Sverige. Kolla Zeta's produkter (finns i katalogen hos http://www.emx.se/). Har för mig åf-lista finns där också.
Då var det ju inte mig du såg ju eftersom jag inte jobbar på Kungsholmen Håll ögonen öppna på Nynäsvägen så.........Såg en tapper svartsumo åkare på väg till jobbet på kungsholmen imorse.
Dom låter gött....
/F
Då var det ju inte mig du såg ju eftersom jag inte jobbar på Kungsholmen Håll ögonen öppna på Nynäsvägen så......
.
Självklart Det var ju det jag menade med att du skall hålla ögonen öppna.nixpix.. du har ju en R dessutom..
kör du fortfarande?
/F
Självklart Det var ju det jag menade med att du skall hålla ögonen öppna.
.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |