Ktm 950 sm

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Road Bike Sveavägen - puckar och barkbusters?

Har Road Bike t.ex. kraschpuckar och barkbusters/handtagsskydd? Tycker att svarta Acerbis som en kollega har ser schysst ut men är inte superpetig. Ska vara med aluram i alla fall och inte bara plast.

Svårt att lista ut vad de har från deras hemsida. Det ser mest ut som hoj + kläder på bilderna. Känns jobbigt att åka ända till Uppsala när Road Bike nästan är på vägen hem från jobbet.

fimparn

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2007
Hoj
Yamaha tdm 850 96,Ktm 525sx 04
Jo, det var ett av skälen till att jag köpte den. Men jag fick just höra detta av ägaren av "min" körskola;

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=177461

ska inte vara några problem att köra upp på 950:n har 2 polare som kört upp på den.ena ä säve.den andre kommer jag inte ihåg vart det va men ingen sa nått om några vikt krav.

Har Road Bike t.ex. kraschpuckar och barkbusters/handtagsskydd? Tycker att svarta Acerbis som en kollega har ser schysst ut men är inte superpetig. Ska vara med aluram i alla fall och inte bara plast.

Svårt att lista ut vad de har från deras hemsida. Det ser mest ut som hoj + kläder på bilderna. Känns jobbigt att åka ända till Uppsala när Road Bike nästan är på vägen hem från jobbet.

jag köpte barkbusters/handtagsskydd av märket team 10.700 spänn.ser hyfsade ut och överkomligt pris.

Last edited:

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
ska inte vara några problem att köra upp på 950:n har 2 polare som kört upp på den.ena ä säve.den andre kommer jag inte ihåg vart det va men ingen sa nått om några vikt krav.

jag köpte barkbusters/handtagsskydd av märket team 10.700 spänn.ser hyfsade ut och överkomligt pris.

Nej, jag tycker också att det låter helskumt. Först trodde jag på honom och funderade på om jag skulle grina en sväng. Men nu vet jag ju att han har fel.

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke

Har Team 10 på min SXV, hade det även på min 525. Ser likadana ut som Acerbis fast utan trycket och mkt billigare. Finns på Duells så kolla deras åf-lista

Bifogat

• 525.1.JPG
    525.1.JPG
    122.4 KB · Visningar: 145
  • DVD 1558.jpg
    DVD 1558.jpg
    211.9 KB · Visningar: 139

b-rude

Ny medlem
Gick med
25 Jul 2006
Hoj
Husqvarna 701 Supermoto -16
Finns här i tråden någon som kört upp på sin 950 Supermoto?

Körde upp på SuMon, gick finfint o hade flytet att va den enda som fick kortet den dagen. Lagom nervigt när man var sist ut av alla oxå... Det där med vikten som din körskollärare nämnde kan inte stämma nånstans, för då skulle inte jag sitta med mc-kort idag.

Voliá! Ser tajt ut på bilden men det räcker bra, ca 1,5 cm mellan dämp/lampa och Akra-rören blir ju som sagt inte särskilt varma.

Stylish!

Last edited:

Mooseman

When U grow old – don't grow up!
Gick med
27 Apr 2006
Hoj
Aprilia Tuono V4 1100 Factory 2016

RoadBike på Sveavägen och även DirtBike har tok-konkat och är tokstängt sen flera månader. Kanske inte så konstigt med tanke på vilket ökenrykte de skaffat sig. Men det finns hopp eftersom Lelles har planer på att öppna i storstan, enl Mr Lelle himself när jag var i Uppsala förra veckan.

Prydligt. Prislapp?

Last edited:

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Tackar för tipsen men ibland är ju Sporthoj grymt bra! Säljaren hade läst tråden och ringde tidigare - puckar satt redan på och barkbusters fanns också (bara han hittade dem).

Speedstar

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2005
Hoj
KTM 950 SM
Hur brett är ett styre på en sumo?

Konstig fråga kanske men jag funderar på att skaffa en till sommarn men har lite tight garage/föråds dörr.

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha yzf450 -09
Avis. :mad: Den vill jag prova om jag får.

Ja det får du absolut göra om du har vägarna förbi. Jag är ju skyldig dig en provtur med tanke på hur mycket du hjälpte mig med husan. husan är såld nu. nu ska jag bara köra yamaha 450, ktm 950 och moppe

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA