Tyvärr har jag det, lite skvaller alltså. Jag är förra ägaren. Hade den en månad i början av sommaren, du kan läsa lite om vad jag skrev på sid 123 här i tråden. Gillade också hojen när den gick, men som jag skriver i inlägget så var den mer på verkstad än på vägen, och jag tröttnade därför. Utöver det jag skriver där fick jag den levererad från Lillemans med olja under min-nivå, faktiskt så lite i att det inte ens syntes i röret då cykeln stod rakt upp. Lillemans påstod att jag inte kunde kolla nivån på rätt sätt när jag fyllde på en halvliter, och Jonte fyllde sedan när jag frågade honom i ytterligare en hel liter...
När jag lämnade tillbaka den till Lilleman skulle dom skeppa den vidare till Jonte för att se vad som var felet med att den dog vid framhjulslyft, så kolla så att det verkligen är fixat + att den går rent om du kör på motorväg på sexan och accar. Innan så bara bluddrade den upp till ca 130 innan den gick rent igen.
Jag fick aldrig varning på att temperaturen var för hög, men minns att den ibland var högre än annars vid sakta körning. Trodde nog det skulle vara så för jag reagerade inte i alla fall.
Om dom har gått genom den som dom bör ha gjort efter mina bekymmer så har du säkert en bra hoj nu! Utöver det som står i boken du fick med så har den innan varit inne på jag tror det var två olika garantilagningar av koppling och något mer som jag inte minns längre(kollade själv med ktm scandinavia) + nytt batteri av mig i maj i år. Lycka till med den, jag kommer ihåg att den var skitkul, när den väl rullade.