Two stroke man
Gudomlig sporthojare
När Lelles säljer nya 07or för 69kkr ska man nog ha stor portion tur för att lyckas få 65-70kkr för en beggad hoj.
När Lelles säljer nya 07or för 69kkr ska man nog ha stor portion tur för att lyckas få 65-70kkr för en beggad hoj.
77 kostar dom på hemsidan, så 65 för en lågmilare akrafierad är ju inte omöjligt alls...
Min hoj har kedja i alla fall. Rem hade varit kanon.
Utdrag ur ett annat mindre populärt forum på nätet
Oj oj, nu blev du tagen med braxorna nere...ok, inte prison style men ändå! Vad är det du försöker förvandla din fina SMR till??
nyah nyah
Utdrag ur ett annat mindre populärt forum på nätet
Oj oj, nu blev du tagen med braxorna nere...ok, inte prison style men ändå! Vad är det du försöker förvandla din fina SMR till??
nyah nyah
Måste ta ett snack med Spiff, det här ju inte bra...
Hur gör ni för att låsa fast ytterbenet (knät) vid tanken vid kurvtagning? Var på Gelleråsen förra veckan och tyckte inte att jag kunde låsa benet mot tanken. Fliken på tanken sitter 1 dm för högt upp för att jag en ska nå den. Är snakeskin eller stompgrip något som man ska sätta dit?
Vad är det för drevning på 990 SMR?
Borde vara 17/41 som SM har.
Men "alla" byter till 16 fram?
Iaf jag (och 43 taggar bak åker nog på vid 100-mila)
Men "alla" byter till 16 fram?
Ha, inte jag, för min supermoto ska fan mig gå i 230!
Tänkte höra om någon annan kör med några andra backspeglar än original ?
Någon som vet vad det är för storlek på bulten som håller fast växelspaken?
Ska köpa ledhylsnyckel imorgon men har lite svårigheter att mäta vilken storlek jag behöver. Köpa-gå ut och testa-byta till nästa-testa igen osv känns inte aktuellt
Vet inte hur det är på bankörningar men på SMCs kurser så skiter vi i om du har slipon eller inte, det som spelar roll är hur mycket du låter.någon som vet hur hårda dom är på slipon på bankörningar,jag har fått veta att om man ställer om insprutningen för slipon så är det inte så bra för motorn att sedan hänga på originaldämparna och köra bana,hur gör man då,man åker väll knappast in till verkstad och ställer om igen bara för att köra bana en dag.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |