Torkel skrev:http://www.roadracing.se/signup/payinfo/karlskoga/
Ingen fredagsträning...
Blev det nån 59:a?
Torkel skrev:http://www.roadracing.se/signup/payinfo/karlskoga/
Ingen fredagsträning...
sege skrev:Jag har ont, överjävlaallt. Fan helvete skithelg.
spacelord skrev:Blev det nån 59:a?
oscar skrev:Någon som känner någon som kanske eventuellt kan tänka sig att kanske hyra ut en 250sp till mig på KGA? Funderar på att köra dubbelt...
Webspy skrev:250SP körs veckan innan har jag för mig.,....
oscar skrev:Går tydligen den 27:e, dvs kval och race samma dag! Nu funderar jag inte längre...
Om någon har en någorlunda fräsch 250SP att hyra ut så hör av dig!!!
Men det kan ju fan inte du! Ge fan i att krascha ut dig från framskjutna placeringar. Vi är besvikna på dig, vurpfucko :kockosege skrev:Håll dig borta, du kan ju fan köra motorcykel så håll dig till klasser där du passar.
spacelord skrev:Eftersom jag är lätt dement så har jag glömt bort vilket startnummer det var på hojen som hade Arrow-burkar på hojen i 250 SP. Det är väl inte tillåtet?!?
Hoppas dessutom att det inte dyker upp några motarder i 250 SP...
oscar skrev:Går tydligen den 27:e, dvs kval och race samma dag! Nu funderar jag inte längre...
Om någon har en någorlunda fräsch 250SP att hyra ut så hör av dig!!!
sleven skrev:Vårt race går på Lördagen innan SM:et. Dvs den 23/7 om jag har förstått saken rätt.
Mvh Sleven
oscar skrev:Helt rätt! Jag kollade upp på rr.se men det blev fel någonstans i huvudet!
Bingo skrev:Men det kan ju fan inte du! Ge fan i att krascha ut dig från framskjutna placeringar. Vi är besvikna på dig, vurpfucko :kocko
sleven skrev:Missförstå mej rätt nu. du kan ju inte köra i vår hobbyklass, du är ju toksnabb ju.
Fast visst, vi kan ju behöva lite stjärnglans över vår klass också
oscar skrev:Äh så jevla snabb är jag inte, har bara en snabbare cykel än vad ni har!
Vi ska ju ha kul!
Spacelord har sin hoj nedplockad i garaget hörde jag, den är säkert inte dyr om den återlämnas i ihopsatt skick, verkar som det är enda chansen att han får ihop den med barnainköp och villafödsel eller hur det nu var...oscar skrev:Någon som känner någon som kanske eventuellt kan tänka sig att kanske hyra ut en 250sp till mig på KGA? Funderar på att köra dubbelt...
Torkel skrev:Spacelord har sin hoj nedplockad i garaget hörde jag, den är säkert inte dyr om den återlämnas i ihopsatt skick, verkar som det är enda chansen att han får ihop den med barnainköp och villafödsel eller hur det nu var...
sleven skrev:Klart vi ska ha kul!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |