Som någon vis man/eller kvinna sade: Skillnaden mellan prostitution och äktenskap är hårfin...Hightuned skrev:Vilka fördelar tänker då på, att försöka pissa med morgonstånd eller att få betala drinkarna på krogen?.
Som någon vis man/eller kvinna sade: Skillnaden mellan prostitution och äktenskap är hårfin...Hightuned skrev:Vilka fördelar tänker då på, att försöka pissa med morgonstånd eller att få betala drinkarna på krogen?.
Hightuned skrev:Nä nä, jag är inte gniden jag försökte bara kasta lite ljus på dom sociala orättvisorna i samhället. Jag har för länge sedan accepterat att gud skapade mannen för att tjäna pengarna och kvinnan för att göra av med dom -Halelulja!.
Hightuned skrev:Vilka fördelar tänker då på, att försöka pissa med morgonstånd eller att få betala drinkarna på krogen?.
Bikerbitch skrev:var tacksam att du inte behöver rycka i den för att kunna mysa på morgonen med tjejen.
ambulans skrev:rycka i den ... ? de får väl tjejjen göra ..
Felix skrev:Så sant... fan om man måste rycka i den borde det väl vara nåt fel... pissestånd är sisådär att göka med
Bikerbitch skrev:nu menade jag förstås att du skall vara tacksam att du inte behöver göra något alls för att schnasen skall stå rätt upp i vädret. Gnäller ni på morgonfjång? Jag tar gärna över det om ni tar över jobbiga saker som tjejer har! Deal?
Felix skrev:Det är ju bara att titta på tjejen när man vaknar bredvid henne något ryckande i klykan behövs icke...
Det är ojämlikt - tjejer borde vara morgonfuktiga... hmm
Bikerbitch skrev:Hur vet du att vi inte är det?
Felix skrev:Ett par års erfarenhet med uppvaknande bredvid tjejer... fast är tjejen redan småvaken /alt vaken - låtsas sova räknas det ICKE!
Fast vad fan, jag kanske har fel, alla är ju inte lika heller..
Bikerbitch skrev:Aha ja. Du är en erfaren man. Nåjo.
Morgonfjång är en dröm för kvinnor
Bikerbitch skrev:Aha ja. Du är en erfaren man. Nåjo.
Morgonfjång är en dröm för kvinnor
ambulans skrev:o en pina för oss män.... stå ute i hallen o pissa är ingen höjdare
Bingo skrev:Man kan också lära sig att gå på händerna.
Och när du glömt fälla upp locket är det viktigt att du tvättar händerna efteråt. Det stänker så förbenat.Felix skrev:Helt klockrent.. stå på händer framför muggen, kom doc ihåg att fälla upp sitsen annars blir damen sne när hon skall dit..
Ravetrancer skrev:---edit -- Viss grejer är kvinnor bättre på och därför har dom gjort det i urminnes tider. Inte för att som du tror att mannen förtrycker kvinnan.
Ravetrancer skrev:Vilka tjejer kan komma upp i samma klass som dagens proffesionella fotbollsspelare???? ingen så klart....mannen har en högre stamina än kvinnan.....även sinnet för taktik o logik är mer på mannens sida......samtidigt som jag tror kvinnans EQ är högre än mannens.
Goodstuff skrev:Det vore bra om folk läste det jag skrev och inte vad ni tyckte att jag skrev.
Dumbo ---> Är du inte bra naiv när du tror att alla kvinnor som deltar i porrfilmer gör det till en gigantisk ersättning? Den del "porrstjärnor" som tjänar bra med pengar och kan diktera egna villkor är betydligt färre än del del kvinnor som på flera sätt utnyttjas å det grövsta i porrfilmerna.
[/B]
Bikerbitch skrev:Jag menade att med morgonfjång är det bara sätta igång direkt utan förspel.
Hur svårt kan det vara? Man väntar med att kissa tills schnasen lagt sig ner. Ni kan väl inte på fullaste allvar mena att ni verkligen kissar med stånd?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|