2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"
Mitt svar på TS fråga är nej! i första hand för att försäkringen inte gäller om något skulle hända (min fick köras av boende på samma adress men då högre självrisk=
Last edited:
Du verkar ju ha två hojar så varför inte låta honom testa Ducatin när du är med på den andra hojen?
Jag har inga problem att låna ut min hoj till rätt personer men jag har också sett idioter som behandlar lånade fordon riktigt vårdslöst och de som är värst med dom är att dom ofta är skitförsiktiga och vårdande med sina egna prylar. Så att släppa en hoj till fruns arbetskompis för en helgtur finns knappast på kartan.
Det är din motorcykel som du har försäkrat i ditt bolag, vad låter troligt?
Överlever han kan du ju se om han är snäll nog att betala självrisken, men inte ens då är han skyldig att göra det.
Det är din motorcykel som du har försäkrat i ditt bolag, vad låter troligt?
Överlever han kan du ju se om han är snäll nog att betala självrisken, men inte ens då är han skyldig att göra det.
Det är vu bara ett fordon och kan lagas om den går sönder. Så jag kan låna ut den till vem som helst bara jag vet att människan i fråga är att lita på, kan betala det som går sönder och framförallt att denne kan köra.
Jag har aldrig sett karln... så jag vill då inte vara med på "hoj helg med kontoret" som någon polis.. sen känns de ju sådär och hålla halva avdelningen med hojar..hahahaha!!
....
men jag tror inte sambon har riktigt koll på servicekostnader och alla annan kostnad som ligger runt ett fordon.. hon tänker nog bara ett inköpspris å inget annat...generellt...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|