Money
Pink Ladie member #1
- Gick med
- 30 Aug 2006
- Hoj
- Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
För jag tycker det är ett förbannat jävla skrot.
Men det var hennes älskade Astra kombi som kostade en massa tid och sura pengar.
Var konstgjord andning sista 3 åren för hon inte ville göra sig av med den (Läs skroten)
När kamremmen small i Linköping i vintras så jublade jag innerst inne för jag visste att den behöver jag inte jag inte hem till Kristianstad igen.
Den bilen vet jag inte hur många ggr man fått hämta lite varsomhelst omkring hemmet.
Hittade en vettig Vectra kombi i Norrköping så jag köpte den till henne.
Senaste årens Astra är rätt vettig, svärfar köper ny vartannat år och de två sista är betydligt bättre ur komfort och sånt jämfört med äldre.
Du är ju tjej bara att antingen lära dig att meka alt ta på det kortaste du har i kjolväg och sy upp den lite till, en blus med rejäl urringning och falsk marknadsföringsBH och ge dig ut på krogen och leta upp en mek
hahaha okej, ja hoppas ju att denna är lite bättre. vad jag förstått av en kompis som har bilverkstad så är opel rätt bra bilar med billiga delar till. har ju INTE tänkt köpa en bil som ja behöver laga konstant, så tar inte vad som bara för att.
Är egentligen sugen på en golv 4 men de är så dyra även de äldre årsmodellerna, vill inte lägga så pass mycket på en bil.
Hahaha ja klarar mig bra utan en personlig mek, behövs det så har jag vänner som ställer upp och kan inte de så får man lämna in den. Tur man har lite kontakter iaf så man får lite billigare.