Money
Pink Ladie member #1
- Gick med
- 30 Aug 2006
- Hoj
- Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag har en lite honda civic jag försöker sälja, har nu en potentiell köpare till bilen. Vill ju så klart inte ge bort bilen och har lagt ett rätt högt pris på den. Nu vill snubben ge mig 8K för den. Det är en -98, 1.4a. Inte speciellt bra skicka i heller. Ska ja sälja den till honom för dom 8K eller kan ja få nån tusing mer för den?
Sen mitt andra problem, behöver få tag på en ny bil. Har mest kollat på Volvo v40/s40 från år 2000 o framåt. Men de har gått sjukt många mil. Har även kollat Audi. När har en bil gått mycket egentligen?
Behöver lite råd, känner mig helt vilsen. Vet inget alls om bilar och vill inte lägga ut för mycket på en ny samt behöva laga den konstant (så som min).
Det jag vill ha är en kombi eller en sedan, med dragkrok. Max 15000kr.
Snälla söta hjälp mig!
Money
Sen mitt andra problem, behöver få tag på en ny bil. Har mest kollat på Volvo v40/s40 från år 2000 o framåt. Men de har gått sjukt många mil. Har även kollat Audi. När har en bil gått mycket egentligen?
Behöver lite råd, känner mig helt vilsen. Vet inget alls om bilar och vill inte lägga ut för mycket på en ny samt behöva laga den konstant (så som min).
Det jag vill ha är en kombi eller en sedan, med dragkrok. Max 15000kr.
Snälla söta hjälp mig!
Money