Video Livsfarlig omkörning på Bogesund

Status
Ej öppen för fler svar.

bbmini

Ny medlem
Gick med
25 May 2010
Ort
Vega
Hoj
Gixxer K9 och XT660 -08
Kommer den mötande ut ur nån såndär stargate? Kollat ett par gånger fram o tillbaka och jag ser den fan inte förrän den e sjukt nära.

Stargates borde vara förbjudna.

Hahahaha... Skön du e Micke :)
Det som ser ut som ett solblänk i asfalten e hans lyse en stund innan han blir "synlig" så jag e rätt säker på att Speedy (om det nu va han som körde om. Därvid ligger ju en tvist :) ) hade rätt ok koll på honom redan innan omkörningen. Sen att det bidde lite tajt e en annan sak. Men vi gillar ju tajt. Eller hur? :)
 

TheWhip

Medlem
Gick med
17 Jun 2011
Ort
Linköping
Hoj
R1-03 Banhoj, Yamaha XS 750 -77 (Caféracerobjekt)
Du har fan rätt, han finns inte men plötsligt är han bara där :va

Om du/ni kollar precis innan mötet ser det ut som en reflektion i asfalten men det är lyset på hojen som blir lite fucked up i kameran. kolla vid 0:24 i HD precis vid apex på den lilla böjen. Han dippar ju hjälmen lite precis innan mätet också så man ser inte kurvan innan. Han som de möter kör dock jävligt fort han med.
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Hade jag bara hängt med så hade jag tvärvänt och kört efter fanskapet.Om svar uteblivit hade jag övergått till fysisk aktivitet.Det var suveränt korkat på alla fronter. :dummer

En stillbild på dödsföraren.Nummerplåten är redan skuggad i filmen.


Men du!
Måste du inte köra mer vårdslöst för å komma ikapp han?:va
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Sicken jävla diskussion....ligga och bomba i 140 blås och sen klaga över en omkörning av en person med samma nivå av omdöme. Som att höra två tondöva analysera Mozart....:dummer

ehh men va fan håller inte riktig med här, det är ju väsentlig skillnad mellan att köra fort men snyggt,prydligt and by the numbers och att köra om på det viset...köra (för) fort är ju fan inte samma sak som att köra vårdslöst.

Det kanske ser rätt läskigt ut men jag tror att det är en vanlig omkörning låt vara med vad som för OSS ser ut att vara snäva marginaler. Fan va folk gnäller...ingen har ju dött eller nått så WTF is the problem ?
 
Last edited:

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
:brinnerup Vad va det för fel på oss da?? Dessutom Bikerboyz = silverfärgat tryck. Men Potatisarna har gult tryck, så mkt visste du =)

han fick väl inte va me i klubben och surar i hörnan... :tungan
 
Last edited:

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Ort
BORÅS
Hoj
Komar ZZR 232 1966
De där va inte mycket tajtare en att köra mellan 2 bilar ju.

Desto tajtare, desto skönare :tummenupp
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
det dära jävla sh gänget...de ger ja inte mycke för
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
"gerINteMYckeFördetgänget" tröja :fakta

Gängtröjan.jpg
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top