håkan
Brumm brumm
Jag vill tacka alla inblandade för en trevlig helg. Mycket körtid och rejäla förbättringar av personbästa tid. http://www.tryggracing.se/?p=524
/Björn
Hur mycket förbättrade du personbästa med under helgen?
Jag vill tacka alla inblandade för en trevlig helg. Mycket körtid och rejäla förbättringar av personbästa tid. http://www.tryggracing.se/?p=524
/Björn
Hur mycket förbättrade du personbästa med under helgen?
1.4 sek. Från 59,9 till 58,5
Bild på Hasses cykel som den såg ut 24/7.
Det är oroande lugnt angående min försvunna hoj.. Inga indikationer om att någon vet nåt.. Hoppades först att någon hobbyligist roat sej lite med den men då borde den dykt upp vid det här laget.. Hursomhelst är det väl dags att forska i om någon försäkring kan gälla vid ett sånt här tillfälle. Hojen är inte registrerad och således saknar den försäkring..
Tungt ekonomiskt att bygga en ny värsting, bryter fan ihop snart!
// Hasse
Det är oroande lugnt angående min försvunna hoj.. Inga indikationer om att någon vet nåt.. Hoppades först att någon hobbyligist roat sej lite med den men då borde den dykt upp vid det här laget.. Hursomhelst är det väl dags att forska i om någon försäkring kan gälla vid ett sånt här tillfälle. Hojen är inte registrerad och således saknar den försäkring..
// Hasse
Någon som kraschat en Honda 600 nyligen tro?
Heeeey... Börja inte jaga alla som skrotat 600RRs nu. (Skyldig)
Men hur chockad jag än är över att läsa den här tråden så måste jag fråga.. Hur fan gick det till Har nån knatat in i depån mitt i natten, rullat ut en hoj, lastat utanför kansliet och åkt?
Vaffan, är det inte folk som campar i depån och så? Känns helt osannolikt kaxigt att våga sig på en sån manöver.
Och TS.. God damn vad jag lider med dig. Hade gråtit slut på kudden om det var min klubba som försvunnit utan försäkring.
Hade vi vetat hur det gick till så hade den skyldiga legat nergrävd i Bergskurvan för att aldrig återfinnas!
Antagligen har ju någon varit och rekat på dagen, vilka tält som står bra till m.m. sedan har de helt enkelt gått in, tagit hojen, rullat ut den och lastat utanför infarten till området. De kom tillbaka för att sno en till men blev antagligen störda, snodde en damcykel och drog.
/Alx GW Persson
Jag har en garageförsäkring på min hoj som ska gälla för stöld men vete fan om de tycker så om det blir skarpt läge...
Det är väl just vad det heter!
Så när du rullar ut den ur garaget så är den oförsäkrad.
Men på något sätt måste man ju kunna sakförsäkra den!?
Problemet brukar mest vara att premien för tex en säsong är halva hojens värde.
Jag betalar 2900kr/år, när den står i depån är den lika försäkrad som i garaget. Det är bara på "hemorten" som den måste stå inlåst. Hade jag inte haft en svenskåld & reggad hoj hade premien varit 3900kr/år.
Vilket bolag?
Trist det som hänt!Tungt ekonomiskt att bygga en ny värsting
Lider med dig! Jag har min försäkrad genom länsförsäkringar.Det är oroande lugnt angående min försvunna hoj.. Inga indikationer om att någon vet nåt.. Hoppades först att någon hobbyligist roat sej lite med den men då borde den dykt upp vid det här laget.. Hursomhelst är det väl dags att forska i om någon försäkring kan gälla vid ett sånt här tillfälle. Hojen är inte registrerad och således saknar den försäkring..
// Hasse
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |