LMS RR-Träningar 2011

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
I will participate this Tuesday, but only from the läktare, this young talent will drive on grus and sten this year!

Ecce will ljuga ikapp outside of cafe räser! We can help about spårvales out of new corner on track ;-).

Görsköj ska're bli iallafall!

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
I will participate this Tuesday, but only from the läktare, this young talent will drive on grus and sten this year!

Ecce will ljuga ikapp outside of cafe räser! We can help about spårvales out of new corner on track ;-).

Görsköj ska're bli iallafall!

Du skriver "New corner", betyder det att bansträcknigen omgjord tills i år?

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
Soft fence

Nu är krockkuddarna samt "herren" på täppan utplacerad! :tummenupp

Bifogat

• 2011-04-10_16.26.22.jpg
    2011-04-10_16.26.22.jpg
    210.5 KB · Visningar: 111
  • 2011-04-10_16.32.23.jpg
    2011-04-10_16.32.23.jpg
    196.2 KB · Visningar: 120

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Tog av ett par kåpor i vintras och har inte hunnit tanka ännu så jag kan omöjligt bli klar till på tisdag.

Kanske kommer nästa vecka :)

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Nu är hojen redo för tisdagsträning!

Såg just att varken svt.se eller yr visar regn längre.... :banana
IMG_0584liten.jpg

KjellBrell

Mr Ödmjuk!!??
Gick med
3 Aug 2004
Hoj
Yzf-R1-07 gata/bana

IMG_0584liten.jpg

Jag är på!!

Bild:1 Byt kedja i tid!! Gick sönder i crossböjen på sista varvet VM i KM2 2680 mil orginalkedja lungt körd ej bana ej vurpad:D
Bild:2,3,4 Funderar på och kolla med någon polkagristillverkare i Gränna om spons:)
Harebäst mvh. Kjell

Bifogat

• Bild0023.jpg
    Bild0023.jpg
    225.7 KB · Visningar: 59
  • Bild0044.jpg
    Bild0044.jpg
    214.6 KB · Visningar: 78
  • Bild0045.jpg
    Bild0045.jpg
    218 KB · Visningar: 67
  • Bild0046.jpg
    Bild0046.jpg
    201.7 KB · Visningar: 75

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Dags att köra motorcykel, vad händer då? Ångest, magkramp, maghaveri och allmän förvirring. Vad ska man ha med sig? När måste man åka? Hur kommer det gå? Kommer det regna? Borde jag haft slicks på och inte regndäck? Är kedjan för slapp? För spänd? Är 195 rätt munstycke? Skruvade jag tillbaka allt rätt? Sitter alla skruvar? Kommer den skära på första varvet? Kommer mina gaffelben pinka mer olja än vanligt? Vilken bankomat ska jag ta ut pengar i? Vad ska jag äta? Ska vi stanna på Statoil vid avfart Linghem eller måste jag köpa något innan? Borde jag åka nu? Varför är inte Mattias online? Ska han äta innan? Äter vi på vägen? Varför innebär motorcykelköra att man inte kan ta dom mest banala beslut? Borde jag åka nu så jag hinner hämta bensin förresten? Ska vi åka 13? Hinner vi förstöra grejjerna då? Byta till slicks och sen regndäck igen? Har jag med mig allt? Hur många blir det? Två grupper? Tre? En? Öppen depå? Borde jag åka nu? Hur lång tid tar hem -> Järfälla -> Frihamnen? Är bilen tankad? Måste jag räkna med det? Är bankomaten jag siktar på stängd? Vad är plan B? Bankomaten bredvid kanske OCKSÅ är stängd? Borde jag.. åka nu? Snart? Blir jag sen? Tidig?

Ååååh, skit-tisdag! HJÄLP! I quit!

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Dags att köra motorcykel, vad händer då? Ångest, magkramp, maghaveri och allmän förvirring. Vad ska man ha med sig? När måste man åka? Hur kommer det gå? Kommer det regna? Borde jag haft slicks på och inte regndäck? Är kedjan för slapp? För spänd? Är 195 rätt munstycke? Skruvade jag tillbaka allt rätt? Sitter alla skruvar? Kommer den skära på första varvet? Kommer mina gaffelben pinka mer olja än vanligt? Vilken bankomat ska jag ta ut pengar i? Vad ska jag äta? Ska vi stanna på Statoil vid avfart Linghem eller måste jag köpa något innan? Borde jag åka nu? Varför är inte Mattias online? Ska han äta innan? Äter vi på vägen? Varför innebär motorcykelköra att man inte kan ta dom mest banala beslut? Borde jag åka nu så jag hinner hämta bensin förresten? Ska vi åka 13? Hinner vi förstöra grejjerna då? Byta till slicks och sen regndäck igen? Har jag med mig allt? Hur många blir det? Två grupper? Tre? En? Öppen depå? Borde jag åka nu? Hur lång tid tar hem -> Järfälla -> Frihamnen? Är bilen tankad? Måste jag räkna med det? Är bankomaten jag siktar på stängd? Vad är plan B? Bankomaten bredvid kanske OCKSÅ är stängd? Borde jag.. åka nu? Snart? Blir jag sen? Tidig?

Tack Sege! :rofl

När du lägger upp det så där är jag glad att hojen står utan motor, kåpor eller hjul i garaget. :tummenupp

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.

IMG_0584liten.jpg

Läckert, men, fälgarna :va
ska du tävla och köpt bst?

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250

Tur du har Mattias med på färden, en sann solstråle som fullständigt sprutar optimism och "yes we can!" anda! :tummenupp
Själv har jag precis hämtat upp Berit (husvagnen) och med lite flyt hinner jag fylla den med hojen och diverse tillbehör i em också!
(jobbar i Linköping i dag :) )

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Kommer man innanför grinden idag ens. Kan tänka mig anstorming i med att det blir årets första körning för väldigt många.

Kommer det finnas el i depån?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...