[URL="http://www.ottojohansson.se"]www.ottojohansson.se[/URL][/QUOTE]
:stunned
:Bugar
I will participate this Tuesday, but only from the läktare, this young talent will drive on grus and sten this year!
Ecce will ljuga ikapp outside of cafe räser! We can help about spårvales out of new corner on track ;-).
Görsköj ska're bli iallafall!
Du skriver "New corner", betyder det att bansträcknigen omgjord tills i år?
Äh, skruva dit kåpor och tanka hinner du ju göra medan däckvärmarna sitter på Komsikomsi nuTog av ett par kåpor i vintras och har inte hunnit tanka ännu så jag kan omöjligt bli klar till på tisdag.
Kanske kommer nästa vecka
Nu är hojen redo för tisdagsträning!
Såg just att varken svt.se eller yr visar regn längre....
Tack Sege!Dags att köra motorcykel, vad händer då? Ångest, magkramp, maghaveri och allmän förvirring. Vad ska man ha med sig? När måste man åka? Hur kommer det gå? Kommer det regna? Borde jag haft slicks på och inte regndäck? Är kedjan för slapp? För spänd? Är 195 rätt munstycke? Skruvade jag tillbaka allt rätt? Sitter alla skruvar? Kommer den skära på första varvet? Kommer mina gaffelben pinka mer olja än vanligt? Vilken bankomat ska jag ta ut pengar i? Vad ska jag äta? Ska vi stanna på Statoil vid avfart Linghem eller måste jag köpa något innan? Borde jag åka nu? Varför är inte Mattias online? Ska han äta innan? Äter vi på vägen? Varför innebär motorcykelköra att man inte kan ta dom mest banala beslut? Borde jag åka nu så jag hinner hämta bensin förresten? Ska vi åka 13? Hinner vi förstöra grejjerna då? Byta till slicks och sen regndäck igen? Har jag med mig allt? Hur många blir det? Två grupper? Tre? En? Öppen depå? Borde jag åka nu? Hur lång tid tar hem -> Järfälla -> Frihamnen? Är bilen tankad? Måste jag räkna med det? Är bankomaten jag siktar på stängd? Vad är plan B? Bankomaten bredvid kanske OCKSÅ är stängd? Borde jag.. åka nu? Snart? Blir jag sen? Tidig?
Ååååh, skit-tisdag! HJÄLP! I quit!
Dags att köra motorcykel, vad händer då? Ångest, magkramp, maghaveri och allmän förvirring. Vad ska man ha med sig? När måste man åka? Hur kommer det gå? Kommer det regna? Borde jag haft slicks på och inte regndäck? Är kedjan för slapp? För spänd? Är 195 rätt munstycke? Skruvade jag tillbaka allt rätt? Sitter alla skruvar? Kommer den skära på första varvet? Kommer mina gaffelben pinka mer olja än vanligt? Vilken bankomat ska jag ta ut pengar i? Vad ska jag äta? Ska vi stanna på Statoil vid avfart Linghem eller måste jag köpa något innan? Borde jag åka nu? Varför är inte Mattias online? Ska han äta innan? Äter vi på vägen? Varför innebär motorcykelköra att man inte kan ta dom mest banala beslut? Borde jag åka nu så jag hinner hämta bensin förresten? Ska vi åka 13? Hinner vi förstöra grejjerna då? Byta till slicks och sen regndäck igen? Har jag med mig allt? Hur många blir det? Två grupper? Tre? En? Öppen depå? Borde jag åka nu? Hur lång tid tar hem -> Järfälla -> Frihamnen? Är bilen tankad? Måste jag räkna med det? Är bankomaten jag siktar på stängd? Vad är plan B? Bankomaten bredvid kanske OCKSÅ är stängd? Borde jag.. åka nu? Snart? Blir jag sen? Tidig?
Ååååh, skit-tisdag! HJÄLP! I quit!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|