prulle skrev:2660781
inte en chans föresten jag suger på att simma.
Just det den inte görAxlySM skrev:2669746Men det går väl att göra något åt det, om viljan finns?
Sedan behöver man inte vara elitsimmare, inte ens för A-dyk även om det kan vara en fördel. (Detta påstående kommer från en A-dykare som ganska nyligen muckat.)
Själv är jag också kass på att simma, men ska satsa stenhårt nu efter jul så att jag klarar FJS extramönstring, om jag nu får komma.
prulle skrev:2660702Fan verkar trist, men då får du väll c kort iaf?
Lundgren skrev:2670210En rekomendation till er som fyller sent. Försök få mönstra tidigare om ni vill in i lumpen dvs.
Nej för dig är det ingen fara. Men de som fyller i typ November och december får mönstra med första gruppen av nästa generation. Och då kan du ju tänka dig hur mycket det finns kvar. Så försök få mönstra med höstgruppen i så fall om ni fyller så pass sent.Kalle_rs skrev:2670479Sent Jag fyller i slutet av Juli...
Ska jag gå och be om att få mönstra i april eller vadå?
En kompis till mig mönstra i oct/november trots att han fylde igår) Han kom in dock som bevakningssoldat (trååååååkiga linjen har jag för mig)Lundgren skrev:2670542Nej för dig är det ingen fara. Men de som fyller i typ November och december får mönstra med första gruppen av nästa generation. Och då kan du ju tänka dig hur mycket det finns kvar. Så försök få mönstra med höstgruppen i så fall om ni fyller så pass sent.
Va fan!!!prulle skrev:2670586En kompis till mig mönstra i oct/november trots att han fylde igår) Han kom in dock som bevakningssoldat (trååååååkiga linjen har jag för mig)
Mr EmCom skrev:2675167vad sak man göra om man fick ett brev där det står att man inte är behörig?
jag vill mönstra..
vafan, det är ju en prövning som en pojk behöver för at bli manlasse kongo skrev:2675189sätter in 1000 spänn på mitt konto och tar min plats aldrig i hellvete att jag ska göra lumpen
får väll säga att jag skiter på mig och är alkis på mönstringen
Mr EmCom skrev:2675216vafan, det är ju en prövning som en pojk behöver för at bli man
lasse kongo skrev:2675189sätter in 1000 spänn på mitt konto och tar min plats aldrig i hellvete att jag ska göra lumpen
får väll säga att jag skiter på mig och är alkis på mönstringen
Slappa skrev:2675428Det ligger faktiskt nåt i de, många behöver göra lumpen för att mogna till ordentligt! Sen får man faktiskt lära sig mycket nyttigt även om man inte tror det!
Är inte som det var förr Nu kan du säga att du inte vill så slipper du.Jösse skrev:2676644Säger dom att du ska göra lumpen så kan du inte göra ett skit.
Jo om du vägrar får du antingen 2 veckor i fängelse eller fotboja.
Mmm speciellt många fuckon behöver gå där ett tag för att se hur det går till i riktiga livet.
Tror tom det är 3månader man kan få för brott mot pliktlagen.Jösse skrev:2676644Säger dom att du ska göra lumpen så kan du inte göra ett skit.
Jo om du vägrar får du antingen 2 veckor i fängelse eller fotboja.
Mmm speciellt många fuckon behöver gå där ett tag för att se hur det går till i riktiga livet.
Visst är det ofta så. Men det är fortfarande en plikt du har som svensk medborgare. Säger dom att du måste göra lumpen har du inte mycket val.Lundgren skrev:2676746Är inte som det var förr Nu kan du säga att du inte vill så slipper du.
Wargen skrev:2697882Jag ska mönstra och det e jag jävligt glad för! Har drömt om lumpen sen jag var liten så nu gäller det att börja träna
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|