Lyxfällan!

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Hur många gynstolar har dom inte avvecklat hittills? :7peta

Har aldrig sett programmet förut :gnissla Vart nyfiken efter att ha sett den här tråden. Men tycker det är unikt hur man kan grina över att skiljas från en original köpehoj som finns i hundratusentals exemplar :D

Har dom avveckats några HD:s eller var det bara HD-kloner? Jag tycker att HD-kloner borde vara lite mer tilltalande för såna här Kicki Danielsson-personligheter.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Har aldrig sett programmet förut :gnissla Vart nyfiken efter att ha sett den här tråden. Men tycker det är unikt hur man kan grina över att skiljas från en original köpehoj som finns i hundratusentals exemplar :D

Har dom avveckats några HD:s eller var det bara HD-kloner? Jag tycker att HD-kloner borde vara lite mer tilltalande för såna här Kicki Danielsson-personligheter.

Hur många kloner som hellst, nån gamal choppertrajja, om det varit nån hasse-danielsson ännu vet jag faktiskt inte, men tror det vart nån iaf. :p

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Hahaha!

Fast det finns ju en o annan med lån på sin schtekiga HD oxå :rolleyes

Hur många kloner som hellst, nån gamal choppertrajja, om det varit nån hasse-danielsson ännu vet jag faktiskt inte, men tror det vart nån iaf. :p

Fan också :glömdet
Men det var ju bra det, såna låtsasbikers ska inte få susa runt med raka rör och tracka svenssons i trafiken. Det är ju som Dennis Hopper och Peter Fonda skulle fara in i solnedgången på varsin belånad HD i Easy rider. Vilket frihetsbudskap, det går ju inte. :fakta

Last edited:

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95

Personligen tycker jag det är märkligt att man kan grina över att skiljas från något annat än en kroppsdel man behöver,allt materiellt går att ersätta,även hembyggen!

Har man inte råd,sälj och ta nya tag,handla på nytt när man är på grön kvist igen.

Henrik

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Personligen tycker jag det är märkligt att man kan grina över att skiljas från något annat än en kroppsdel man behöver,allt materiellt går att ersätta,även hembyggen!

Har man inte råd,sälj och ta nya tag,handla på nytt när man är på grön kvist igen.

Henrik

Jo men har man lagt ned 1000-tals timmar på säg en träbåt eller en hoj så är det ju förståeligt om det är känslomässigt att ofrivilligt skiljas från objektet, det är ju ett unikt personligt föremål, passion och resultatet av med många års nedlagt samt planerat framtida arbete som försvinner.

Men det är klart att man måste om om det handlar om att göra rätt för sig, det är ju givet. Det är dock en milsvid skillnad mot att grinande skiljas från en serietillverkad originalhoj för 40 kakor som finns i hundratusentals exemplar.:D

He rik

Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Jo men har man lagt ned 1000-tals timmar på säg en träbåt eller en hoj så är det ju förståeligt om det är känslomässigt att ofrivilligt skiljas från objektet, det är ju ett unikt personligt föremål, passion och resultatet av med många års nedlagt samt planerat framtida arbete som försvinner.

Men det är klart att man måste om om det handlar om att göra rätt för sig, det är ju givet. Det är dock en milsvid skillnad mot att grinande skiljas från en serietillverkad originalhoj för 40 kakor som finns i hundratusentals exemplar.:D

Medhålles!

Har en mahognybåt jag haft i många år,farsan hade den när han var ung och det är nedlagt timmar på den men den åker lååååångt innan kronofogden kommer och det Utan tårar.

Att gråta över en standardhoj/bil tycker jag vittnar om andra problem,det är ju något som är lätt ersättbart.

Finns det inte en hel branch som fixar sådana problem?

Henrik

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Medhålles!

Har en mahognybåt jag haft i många år,farsan hade den när han var ung och det är nedlagt timmar på den men den åker lååååångt innan kronofogden kommer och det Utan tårar.

Skulle jag hypotetiskt hamna i det läget skulle båt bil och hoj bulvansäljas till solventa vänner för trovärdiga summor, så att jag kunde köpa tillbaks dem när jag fått upp trycket igen.:D Iaf om jag inte kände mig "klar" med ngn av de tre passionerna. Men själv är jag utan lån, har tom betalt tillbaks studielånet. Stötta finansmupparna vill jag undvika i det längsta.

Att gråta över en standardhoj/bil tycker jag vittnar om andra problem,det är ju något som är lätt ersättbart.

Finns det inte en hel branch som fixar sådana problem?

Henrik

Precis :D

Last edited:

He rik

Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Skulle jag hypotetiskt hamna i det läget skulle båt bil och hoj bulvansäljas till solventa vänner för trovärdiga summor, så att jag kunde köpa tillbaks dem när jag fått upp trycket igen.:D Iaf om jag inte kände mig "klar" med ngn av de tre passionerna. Men själv är jag utan lån, har tom betalt tillbaks studielånet. Stötta finansmupparna vill jag undvika i det längsta.

Precis :D

Placeringsråd.

Kreditföretag
Fordon/elektronikhandlare
Läkemedelsbranchen

I den ordningen. :D

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Hmm, jag hittar det inte på play :( Brukar det ta ett tag innan det kommer upp där eller?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Nu när jag kollade igen så fanns det där helt plötsligt, jag börjar misstänka en släng av tillfällig senildemens :mad:

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning